اعمال محدودیت‌های ورود مسافران به استان گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اعمال محدودیت‌های ورود مسافران به این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" صبح امروزگفت: این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا از ۸ لغایت ۱۵فروردین ماه جاری در تمامی مبادی ورود به استان انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته بوده و صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن اکیداً ممنوع است.

وی ملاک شناسایی افراد ساکن و بومی را بررسی کارت ملی، پلاک اتومبیل و بیمه نامه خودرو عنوان کرد و بیان داشت: خروج مسافران از شهرهای استان برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌شود و مسافران در طول مسیر اجازه ورود به سایر شهرها را نیز نخواهند داشت و باید از کنار گذرها تردد کنند.

سردار ملکی با تاکید بر ضرورت ماندن در منزل و پرهیز از حضور در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و دیگر محل‌های تجمع، گفت: تردد خودروهای امدادی و درمانی، حمل بار و کالاهای مایحتاج مردم و تانکرهای سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: برابر قانون، خودرو رانندگان متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اصناف و واحدهای صنفی در رعایت قوانین و مقررات اعمال شده برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، افزود: پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه در دستور کار قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =