باند توزیع موادمخدر صنعتی در "شهرکرد" متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: با تلاش ماموران، یک باند توزیع موادمخدر متلاشی، 4 سوداگر مرگ دستگیر و 63 گرم انواع موادمخدر صنعتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی سپهوند"  گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه یک باند توزیع موادمخدر در شهرکرد به صورت گسترده در امر خرید و فروش موادمخدر صنعتی فعالیت دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل کلانتری16 منظریه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی مشخص شد که اعضای این باند مقادیری موادمخدر از یکی از استان‌های همجوار تهیه و در حال بسته‌بندی آن می باشند که بلافاصله با هماهنگی قضایی و رعایت اصل غافلگیری مخفیگاه این سوداگران مرگ بازرسی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 29 گرم هروئین و 34 گرم شیشه کشف و 4 نفر اعضای باند دستگیر شدند.

سرهنگ"سپهوند" در پایان با بیان اینکه متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شدند، افزود: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان موادمخدر از برنامه های محوری پلیس شهرکرد است.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =