استاندار همدان: قدردان تلاش های بی دریغ پاسداران انقلاب اسلامی هستیم

استاندار همدان گفت: معنویت و اخلاص پاسداران انقلاب اسلامی در کنار حضور تأثیرگذار آنها در تمامی صحنه های کشور، سپاه را به بازوی توانمند نظام تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که به مناسبت تبریک روز پاسدار در سپاه انصارالحسین(ع) همدان حضور یافته بود با اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: فعالیت های جدی و اثربخش سپاه در تمامی صحنه های کشور این نیرو را به بازوی توانمند نظام تبدیل کرده است.

 استاندار همدان با بیان اینکه، از همکاری و تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان با تمام وجود سپاسگزار هستم، افزود: حضور ارزشمند و تأثیرگذار سپاه در عرصه های مختلف مصداق عینی تحقق کلام امام راحل (ره) مبنی بر «اگر سپاه نبود ،کشور هم نبود» است.

وی نقش سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، را بسیار برجسته دانست و تاکید کرد: حُسن انتخاب میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نشانه ای از ایثار و فداکاری، سبزپوشان سپاه اسلام است.

شاهرخی با تبریک مجدد روز پاسدار گفت: نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) همدان یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان است.

در این دیدار، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به بیان بخشی از فعالیت های این مجموعه در عرصه های مختلف پرداخت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =