ماجرای تست گرفتن داریوش مهرجویی از بنیامین بهادری

بنیامین بهادری، خواننده پاپ، که شب گذشته(شنبه ۹ فروردین)، مهمان برنامه «دورهمی» بود ماجرای لجبازی‌اش با داریوش مهرجویی و تست ندادن برای مهرجویی را تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، بنیامین بهادری، خواننده پاپ، که شب گذشته(شنبه ۹ فروردین)،مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود، درباره نحوه بازیگر شدنش و دنبال نکردن این کار به طور حرفه‌ای صحبت کرد.

مجری برنامه پس از آنکه درباره حرفه اصلی نیامین بهادری، یعنی خوانندگی او صحبت کرد به مسئله بازیگری او پرداخت و بهادری هم درباره اولین فیلم خود گفت: «اولین فیلمی که من در آن ایفای نقش کردم «سلام بمبئی» بود که بسیار هم آن را دوست داشتم ولی دیگر این حرفه را ادامه ندادم.»

مدیری علت ادامه ندادن بازیگری را پرسید و بهادری در پاسخ گفت: «پس از این فیلم من همراه همسرم به آمریکا رفتم، ایشان و خانوادشان آن جا زندگی می‌کردند و همانجا هم بزرگ شدند. در آمریکا ما متوجه شدیم که همسرم باردار است و برای اینکه همسرم تنها نباشد، حدود یک سال آنجا ماندیم تا بچه به دنیا بیاید. این وقفه زمانی من را یک مقدار از کارهایم جدا کرد. البته اخیرا در یک فیلم سینمایی بازی کردم که به زودی خبرهایش منتشر می‌شود.»

بهادری درباره ماجرای تست بازیگری ادامه داد: «تا کنون دو نفر از من تست بازیگر گرفتند، یکی آقای بهرام بیضایی، که آن پروژه سینمایی انجام نشد، یکی هم آقای داریوش مهرجویی، البته ماجرای تست آقای مهرجویی جالب است، هنگام تست روی یک زمین صاف به من گفتند فرض کن اینجا یک طناب نازک است و دو طرف تو دره، چه گونه از آن عبور می‌کنی؟ من هم گفتم ترجیح می‌دهم بنشینم دم پرتگاه تا عزرائیل سراغم بیاید اما این کار را انجام ندهم، ایشان هم همانجا از من خداحافظی کردند. البته خودم بهتر می‌دانم که با خود تست مشکلی نداشتم و به خاطر یک سری موضوعات تصمیم به لجاجت گرفتم و از سر لجبازی، اینگونه وارد ماجرا شدم

۲۴۱۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =