۲۵ نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
واکنش امارات به حمله موشکی یمن به عربستان

فارس نوشت: وزارت امور خارجه امارات در بیانیه‌ای حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مناطقی در شهر ریاض و جازان عربستان سعودی را محکوم کرد.

وزارت خارجه امارات امروز یکشنبه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تلاش ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای هدف قرار دادن شهر ریاض و جازان عربستان سعودی با شلیک دو موشک بالستیک، بر همبستگی با عربستان تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری امارات (وام)، در این بیانیه بر همبستگی امارات با عربستان در برابر آنچه «حملات تروریستی علیه غیرنظامیان» و هر گونه تهدیدی علیه امنیت و ثبات عربستان خوانده شد، تأکید شده است.

امارات همچنین تأکید کرد که امنیت عربستان و امارات یکی است و هر گونه تهدید یا خطری علیه عربستان تهدیدی علیه امنیت و ثبات امارات است.

رسانه‌های سعودی شنبه شب (دیشب) گزارش دادند که پدافند هوایی این کشور دو موشک بالستیک را بر فراز ریاض هدف گرفته است. از سوی دیگر همین رسانه‌ها از رهگیری یک موشک بر فراز جازان خبر دادند.

العربیه و الحدث هر دو در صفحه توییتر خود رهگیری دو موشک در ریاض و سپس یک موشک در جازان را گزارش داده‌اند. شبکه‌های الجزیره قطر و المیادین لبنان نیز شنیده شدن صدای انفجار در ریاض را تائید کرده‌اند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    کشور امارات چرا بمباران مردم بی دفاع یمن توسط عربستان را محکوم نمی کند یمنی ها حق داران شهر های و تاسیسات کشور های متجاوز را موشک باران کند
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    خدا لعنتتون کنه رژیم سعودی وامارات مگر شما با موشک وهواپیما مردم یمن بمباران میکنید آنها غیر نظامی نیستندفق مردم. شما غیر نظامند شما شش ساله هر کاری توانستید در یمن کردید مردم یمن به فجیع ترین روش نامردی کشتید حالا نوبت خودتون هست که باید تقاس خون مردم مظلوم یمن باید پس بدید خداوند شمارا نبخشد
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    امارات یادش رفته بگوئید اسرائیل، فقط گفته بود امنیت امارات و عربستان، بگو امنیت امارات اسرائیل و عربستان یکی است، بلد نیستند حروف هم بزنند، این دور از انصاف است که شما اسم داداش بزرگ خود را فراموش می کنید و جا می گذارید
  • اهوازی IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    دو موشک نبوده چهار موشک بوده بعلاوه حملات پهپادی تماما مثل آرامکو به هدف خوردن یکی از اهداف محل اجلاس سران گروه 20 است که قرار بود در آنجا تشکیل شود در ضمن نوبت امارات کوچولو هم می‌رسد هر روز هواپیماهای اسرائیلی وامریکایی مناطق مسکونی یمن رو هدف می گیرن اینها غیر نظامی نیستن فقط وقتی یمنی‌ها شماهای صهیونیست رو می زنن شما میشید غیر نظامی شما بزرگترین دروغگویان عالمید
  • یحیب IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 0
    درود بر مردم مبارز یمن فقط
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    وزیرخارجه امارات تا امروز خواب بوده.که به صدای انفجارهای پی در پی مقاومت انصارالله یمن ازخواب پریده بیدارشده. حالاکه از خواب بیدارشدی خوب چشم گوشتو بازکن ببین. ازاین به بعد این تنها شمانیستیدازخواب نازنینتون بپرید وسربه هوا بشید.بلکه کل دولت علاوه بر همتایانش چون شما اماراتی‌ها نیز حسرت یک ساعت خواب راحتی ازدست نیروی مقاومت یمن داشته باشید.آیا 5سال است که آل‌سعود هرچه بمبی توانسته ازکشورهای فاسدزدبشر آمریکا. انگلیس. فرانسه. اسرائیل. با دولار های یامفت نفت داده خریده برسرملت بی دفاع یمن فرو ریخته.شده یکبار حتا با گفتگوی تلفنی اعتراض کرده باشی. یا از خواب پریده باشی.به والاه قسم به آن قرآن که درسینه پیغنبر اسلام حضرت محمد مصطفی سلام الله علیه سوگند یاد کردیم. ازاین بس خواب آرامش را برای شما حرام میکنیم حسرت 1ساعت خواب بی‌دغدغه را داشته باشید. والسلام علیکم ورحمتالله وبرکاته. درود بر مقاومت.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    امارات تا حالا عربستان رو واسهرغیر نظامی هاش محکوم کرده اگه نکرده اسراییل محسوب میشه.