۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعطیلی ۱۱۰ هزار واحد صنفی در البرز

رییس اتاق اصناف البرز : استان البرز ۱۲۵ هزار واحد صنفی دارد که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، همکاری گسترده‌ای داشته اند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از صدا و سیما،  بهروز حصاری گفت: با ابلاغ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا طی مدت ۲۴ ساعت ،  ۱۱۰ هزار واحد صنفی در استان تعطیل شدند که این تعطیلی تا روز بیستم فروردین ادامه دارد.
بهروز حصاری افزود : درحال حاضر حدود ۱۵ هزار واحد صنفی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مرغ و گوشت، خواربارفروشان، میوه فروشان، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و فروشندگان لبنیات با رعایت اصول بهداشتی اجازه فعالیت دارند.
وی به برنامه فروش غیرحضوری واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت : متاسفانه همه صنوف زیرساخت‌های راه اندازی این گونه فروش را ندارند.
رییس اتاق اصناف استان البرز افزود : با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مقرر شده است تا سایت و نرم افزار فروش غیرحضوری کالا تا ۱۰ روز آینده راه اندازی شود.
حصاری با اشاره به خسارت زیاد مالی و فاسد شدن کالاهای اصناف، توجه بیشتر مسوولان به واحدهای کوچک کسب و کار را خواستار شد.
نایب رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز با اشاره به دغدغه اتحادیه‌ها برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، گفت:هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تدابیر لازم برای تامین تمامی کالاهای مورد نیاز شهروندان اتخاذ شده است.
ناصر کاویانی افزود : شهروندان عزیز در صورت مشاهده مواردی از تخلف صنفی، احتکار و گرانفروشی، مراتب را با شماره تماس ۳۲۲۱۸۰۷۹ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان البرز اعلام کنند.
وی گفت : شهروندان می‌توانند با توجه به ساعت کاری فروشگاه‌ها بزرگ و دیگر مراکز خرید در استان البرز نسبت به تامین مایحتاج خود اقدام کنند و تا جایی که امکان دارد از مراجعه به فروشگاه‌ها و مکان‌های سربسته در ساعات پرازدحام خودداری کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =