دوری از شایعات کرونا با کمک کتاب «کرونا چیست»

.

تیم تحریریه کتابچین در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به تهیه کتاب " کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از آن" نموده است. این کتاب از جدیدترین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی (WHO) و منابع موثق دیگر گردآوری، ترجمه و تنظیم گردیده است که بصورت رایگان در سایت کتابچین قرار گرفته و در دسترس عموم می باشد.

کتاب "ویروس کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از کرونا" کتابی است با محوریت ویروس کرونای جدید (COVID-19) که با استفاده از جدیدترین اطلاعات و توضیحات سازمان بهداشت جهانی (WHO) و تحقیقات و مطالب سایر منابع موثق، گردآوری، ترجمه و تدوین شده است.

در پی شیوع سریع کروناویرس 2019 این کتاب می تواند اطلاعات درست و مفید را برای پیش گیری، کنترل و درمان هر چه بهتر این اپیدمی به دست مردم کشورمان برساند و گامی مثبت در راه شکست این بیماری بردارد.

بی شک مهمترین ویژگی این کتاب همین دقت در نقل مطالب و اطمینان از صحت علمی آن ها است. در شرایطی که فضای مجازی، سایت ها و حتی اخبار مملو از اطلاعات نادرست و غیر واقعی در خصوص این بیماری است، کتاب کرونا چیست میتوانید معتبرترین منبع برای نحوه برخورد، پیشگیری و درمان این بیماری باشد.

در مورد محتویات و مطالب کتاب در ادامه توضیحاتی ارائه میشود:

کتاب در بخش اول و دوم با توضیح مختصری در مورد انواع کرونا و تاریخچه آن و معرفی این ویروس و چگونگی شکل گیری و همه گیری آن آغاز می شود.

در بخش سوم به آمار و مناطق شیوع این ویروس تاکنون پرداخته شده است که نشان می دهد تا به امروز تقریبا شامل محدوده وسیعی از کل جهان ما می شود.

بخش چهارم یکی از مهمترین بخش های این کتاب محسوب می شود چرا که راهکارهایی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با این ویروس را آموزش می دهد.

بخش پنجم تا هفتم به بزرگترین معضلات موجود درباره نحوه برخورد و پیشگیری از کرونا می پردازد. همچنین به خرافاتی که گاهی شامل درمان های عجیب و غریبی نیز می شود پرداخته می شود. همچون مصرف مواد شوینده ای که در موارد متعددی خود به ایجاد مسمومیت ها منجر شده است و یا درمان های تقلبی دیگر که اغلب بر مشکلات این بیماری می افزاید.

یکی از جذاب ترین بخش های این کتاب در بخش بیست و دوم، تحت عنوان شایعات و واقعیت هاست که می تواند به شفاف سازی و آگاهی بخشی عامه مردم کمک بسزایی کند.

این کتاب تلاش کرده است تا تمامی جنبه های مرتبط با این بیماری را از معرفی تا توصیه ها، سوالات متداول و شایعه های پیرامون موضوع، آمار و ارقام، و در نهایت بهترین راهکارهای مقابله و پیشگیری از ویروس را شامل شده و مورد بررسی قرار دهد.

کتاب کرونا چیست را از اینجا رایگان دریافت نمایید

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370874