۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تغییر چهره چند مربی معروف در سال 2020/عکس

تغییره چهره سه مربی سرشناس این روزهای فوتبال جهان در طی 15 سال گذشته را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نزدیک به 20 روز است که فوتبال دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و به جز لیگ بلاروس، در هیچ جای کره خاکی فوتبال برگزار نمی شود. در این روزهای تعطیلی فوتبال نگاهی می اندازیم به تغییر چهره چند چهره جنجالی و معروف دنیای مربیگری در فوتبال. یورگن کلوپ که این روزها با فاصله بهترین مربی جهان محسوب می شود موفق شد با لیورپول قهرمان اروپا شود و این تیم را در آستانه قهرمانی لیگ برتر انگلیس بعد از 30 سال قراردهد. او که مربیگری را در ماینس شروع کرده، به دورتمند رفت و در هفت سالی که در این تیم بود، به قهرمانی بوندسلیگا و فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و حالا با لیورپول در آستانه خلق یک شگفتی است.

ژوزه مورینیو که در سال 2004 با قهرمانی با پورتو در اروپا اسمش را بر سرزبان ها انداخت، این روزها در لندن به سر می برد و هدایت تاتنهام را برعهده دارد. او سال ها مربی چلسی بود و موفق شد این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند و همچنین با اینتر قهرمان سری آ و لیگ قهرمانان اروپا شد. او به رئال رفت و لالیگا را هم توانست فتح کند. او در منچستر هم به قهرمانی لیگ اروپا رسید و حالا در تاتنهام به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

پپ گواردیولا را همه با سبک خاص و منحصر به فردش در بارسلونا می شناسند. مربی ای که با تیکی تاکای خود چهره جدید از بارسلونا رونمایی کرد و با این تیم قهرمانی های زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان به دست آورد. او همچنین به بایرن مونیخ رفت و سبک منحصر به فردش را به فوتبال ماشینی آلمانی ها دیکته کرد. او در منچستر سیتی هم به عناوین مهم لیگ برتر جزیره دست پیدا کرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =