خواننده مشهور به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد

برنا نوشت: پلاسیدو دومینگو خواننده اپرا به دلیل ویروس کرونا در بیمارستانی در آکاپولکوی مکزیک بستری شد.

پلاسیدو دومینگو خواننده اپرا به دلیل ویروس کرونا در بیمارستانی در آکاپولکوی مکزیک بستری شد. سخنگوی وی گفته است او در حال بهتر شدن است و بدنش دارد به معالجات پاسخ می‌دهد.

۲۲ مارس اعلام شده بود این خواننده ۷۹ ساله به کرونا مبتلا شده است. او در صفحه فیس‌بوکش اعلام کرده بود که تست کرونایش مثبت شده است.

وی از مردم خواسته بود بسیار محتاط باشند و به راهنمایی‌های اساسی برای شستن دست به دفعات توجه و فاصله فیزیکی با دیگران را رعایت کنند تا بتوانند مانع از انتقال ویروس شوند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    21 0
    تلاشهاي بيوقفه کادردرمان و دولت و ارتش و سپاه بينظير و ستودني است واقعا خسته نباشيد ولي امروز خبري از دکتر روحاني نوشته شده که براي شروع به کار هر استاني بر اساس تعداد افراد کرونايي تصميم گيري خواهد شد به نظرم اين تصميم تمام زحمات همه عزيزان را به حدر ميدهد اولا با اين تصميم ديگر هيچ استاني از قرنطينه تبعيت نخواهد کرد و دوباره دور باطل خواهيم خورد و بيشتر به انسانها واقتصاد ضربه خواهد رسيد يک ماه قرنطينه بهتراست يا مجبور شوند سه چهار ماه قرنطينه کنند!لذا بايد تمام جوانب در نظر گرفته شود بعد اقدام شود فقط خواستم بعنوان يک شهروند نظرم را بگم