شرکت نرم افزاری خودتان را با این 5 ویژگی انتخاب کنید!

در گذشته بارها رویدادهایی در فضای کسب‌وکار ایران رخ داده بود که همه آنها باعث شدند مشاغل فیزیکی به سمت آنلاین شدن روی آورده و برای طراحی سایت یا ساخت اپلیکیشن به سراغ شرکت‌های نرم افزاری بروند. مواردی مثل قدرت گرفتن فروشگاه بزرگ دیجی کالا تا ورود اسنپ به دنیای تاکسی‌های آنلاین و... در نهایت هم شیوع ویروس کرونا تیر خلاصی بود به ذهن صاحبان مشاغلی که هنوز به درستی از اهمیت وجود یک کسب‌وکار آنلاین باخبر نبودند

با توجه به این موضوع؛ از همین حالا شاهد هجوم دوباره کسب‌وکارهای فیزیکی به سمت شرکت های نرم افزاری برای آنلاین کردن مشاغل خود هستیم و احتمالا در آینده نزدیک هم با افزایش این آمار روبرو شویم. به همین دلیل قرار است در این مقاله به شما 5 ویژگی مهم برای انتخاب یک شرکت نرم افزاری معتبر را معرفی کنیم. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، مطمئنا در روند راه اندازی شغل آنلاین خود به مشکل نمی‌خورید. همینطور در ادامه یک مجموعه معتبر با سابقه درخشان در ارائه خدمات نرم افزاری را هم به شما معرفی می‌کنیم. به سراغ اولین ویژگی برویم:

1_ قیمت‌های شفاف

اولین ویژگی لازم یک شرکت نرم افزاری معتبر، که باعث ایجاد تمایز بین آن با یک مجموعه عادی می‌شود، قیمت‌های شفاف است. همیشه در دورانی که مشتریان به سمت یک بازار هجوم می‌آورند، هستند سودجویانی که یک شبه تبدیل به شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات در آن بازار می‌شوند. در بازار طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل هم شرایط به همین صورت است.

برخی از شرکت‌ها با مشاهده بازار داغ سریعا برای راه اندازی یک مجموعه و شرکت نرم افزاری اقدام کرده و سعی می‌کنند صرفا در این بین از شرایط استفاده کرده و سودی به جیب بزنند. اولین راه شناخت آنها، نداشتن یک لیست قیمت شفاف است!

شرکت مورد نظر باید نسبت به نیازهای شما و ویژگی‌هایی که روی وب سایت یا اپلیکیشن ارائه می‌دهد، قیمت‌های شفاف و البته عقلانی داشته باشد. نه قیمت‌های بسیار پایین که نشان دهنده خدمات بی کیفیت است و نه قیمت‌های بسیار بالا که نشان از تازه کار بودن مجموعه است.

شاید نیاز به باشد بار دیگر روی موضوع قیمت تاکید کنیم: کارفرمایانی که قصد خرید خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را دارند باید به قیمت‌ها توجه خاصی کنند. مطمئنا قیمت‌های پایین نتیجه‌ای جز یک خروجی بی‌کیفیت که در آینده باعث ضربه به برند شما شود، ندارند. همینطور قیمت‌های بالا الزاما نشان از کیفیت فوق‌العاده نیست، مگر اینکه شرکت مورد نظر به خوبی در طرح‌های توجیهی این قیمت را توجیه کرده و مزیت خود نسبت به رقبا را توضیح دهد.

شرکت نرم افزاری نوژن، با توجه به سابقه که در زمینه طراحی پلتفرم های کسب و کار، سایت و اپلیکیشن دارد؛ به روشن‌ترین شکل ممکن همراه با جزئیات، تعرفه طراحی اپلیکیشن و دیگر خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

2_ نمونه کارهای قوی

یک مورد دیگر که تفاوت بین شرکت نرم افزاری معتبر با یک شرکت تازه کار را مشخص می‌کند، وجود نمونه کارهای قوی است. اغلب شرکت‌های تازه کار برای اینکه بتوانند نظر مشتریان خودشان را جلب کنند، چند پروژه بزرگ طراحی سایت یا اپلیکیشن در سطح وب را به نام خودشان ثبت کرده و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

شما باید بعد از مشاهده نمونه کارهای شرکت گفته شده، مطمئن شوید که تمامی آنها نمونه کار واقعی این تیم است و پروژه شما هم قرار است با چنین جزئیاتی اجرا شود. برای مشاهده نمونه کارهای شرکت نوژن، می‌توانید وارد صفحه ساخت اپلیکیشن موبایل شده و بعد از مطالعه ویژگی‌های آن، نمونه کارها را در انتهای صفحه مشاهده کنید.

3_ مشتریان راضی

حتی اگر تصور کنید که شرکت نرم افزاری مورد نظر همه ویژگی‌های یک مجموعه حرفه‌ای را دارد، تا زمانی که از رضایت مشتریان قبلی آنها مطمئن نشوید، نمی‌توانید در مورد کیفیت کارشان نظر قطعی بدهید.

رضایت مشتریان در ارائه پروژه‌های طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و... یک فاکتور به شدت تعیین کننده است. پس تا جایی که ممکن است قبل از عقد قرارداد نهایی، با مشتریان قبلی تماس برقرار کرده و از رضایت آنها اطمینان حاصل کنید.

4_ پشتیبانی

اگر قبلا هم تجربه خرید خدمات طراحی پلتفرم‌های کسب‌وکار آنلاین را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که در این پروژه‌ها اهمیت پشتیبانی محصول تا چه حد بالاست. با توجه به اینکه هنوز به درستی علم کار با سیستم‌های آنلاین در کشور و مخصوصا در میان صاحبان کسب‌وکارهای فیزیکی گسترش پیدا نکرده، وجود یک پشتیبان قدرتمند در هدایت پروژه به شدت احساس می‌شود.

زمانی که مشتریان شما بعد از دانلود اپلیکیشن با مشکل نصب نرم افزار روبرو شوند یا در سایت و در خرید محصول به مشکل بخورند و...، در همه این شرایط نبود یک پشتیبان دائم و جوابگو می‌تواند باعث ایجاد یک "فاجعه" شود.

یکی از مزیت‌های شرکت نرم افزاری نوژن که باعث شده در چند سال اخیر این مجموعه در بازار طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و... کارنامه درخشانی به دست بیاورد، کیفیت خدمات پشتیبانی آنها بوده.

از مهم‌ترین خط مشی‌های این شرکت، پشتیبانی دائم مشتریان است. این تیم که تعداد اعضای آن به بیشتر از 10 نفر می‌رسد، برای به دست آوردن رضایت مشتری همیشه در حال "بهبود مستر محصولات" خود هستند. همینطور پشتیبانان محصول تیم گفته شده دائما روی روند اجرای صحیح سیستم‌هایی که در اختیار مشتریان قرار گرفته نظارت دارند. علاوه بر همه این‌ها، متخصصان نوژن برای اینکه پیشبرد اهداف شرکت کارفرما را تسریع دهند، نیرو یا نیروهای این شرکت را برای کار با برنامه‌ها و نرم افزارهای لازم جهت مدیریت کارها، آموزش می‌دهند.

با توجه به همین موضوعات، می‌توان از نوژن به عنوان یک انتخاب خوب در زمینه راه اندازی پلتفرم کسب و کار اسم برد.

5_ مزیت‌ها

در نهایت و به عنوان کلام آخر، قصد داریم به آخرین ویژگی لازم برای انتخاب یک شرکت نرم افزاری اشاره کنیم: مزیت‌ها! قرار نیست شما برای انتخاب خود صرفا به دنبال مجموعه‌ای باشید که الزامات را رعایت کند. اگر بتوانید با تیمی همکاری کنید که علاوه بر نکات لازم، ارزش‌های افزوده‌ای را هم در اختیارتان قرار دهد، مطمئنا روند اجرای پروژه‌تان بسیار قدرتمندتر خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مزایای همکاری با شرکت نوژن، خدمات هوشمندسازی است که آنها به شما ارائه می‌کنند. با دریافت این خدمات شما علاوه بر اینکه می‌توانید در صرف زمان، انرژی و حتی نیروی انسانی صرفه جویی کنید، توانایی به دست آوردن اطلاعات بسیار قدرتمند از کاربران پلتفرم آنلاین خود را خواهید داشت. در ادامه به این صورت و با آنالیز داده‌ها می‌توانید برای افزایش سریع نرخ تبدیل مخاطب به خریدار و حتی خریدار به مشتری، به صورت هوشمند اقدام کنید.

البته این مجموعه مزیت‌های دیگری هم در حین پروژه به مخاطبان ارائه می‌کند. از زمان‌بندی دقیق تا تهیه پروپزال‌های حرفه‌ای و توسعه محصول و...

با توجه به همه ویژگی‌های گفته شده در بالا، به نظر مجموعه نوژن می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای سفارش طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و طراحی پلتفرم کسب و کار باشد. پیشنهاد میکنیم برای ارتباط با شرکت نرم افزاری نوژن و مشاوره رایگان، وارد وب سایت آنها شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372442