سریال جدید تلویزیون با بازی یوسف صیادی و نصرالله رادش

تسنیم نوشت: فضای مجازی صداوسیما از «چارسو» رونمایی کرده و کار دیگری به نام «جزیره» را در دستور کار دارد تا بعد از ساخت برنامه، تنور سریال‌سازی را در فضای مجازی داغ نگه دارد.

امین امانی کارگردان سریال چارسو درباره این سریال که به فضای مجازی صداوسیما آمده، گفت: سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، در ۱۳ قسمت  از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از روز گذشته ساعت ۱۵:۱۵ آغاز کرده است در هر قسمت سریال چارسو یک موضوع مطرح و دوران‌های مختلف به ان پرداخته می‌شود.

این کارگردان تصریح کرد: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان‌هایی که در حدود دوماه تصویربرداری کرده‌ایم در آن‌ روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و ... پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

وی افزود: برای مثال ما «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز یافته است.

امانی عنوان کرد: یوسف صیادی، نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، رامین ناصر نصیر، شراره رخام، عباس جمشیدی فر، سروش جمشیدی، محمد شیری، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، عباس محبوب و...  از جمله بازیگران این سریال‌اند.

امین امانی به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده»را نیز به پایان رسانده است. همچنین فیلمنامه سریال «جزیره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی توسط کیاوش زارع طلب درحال نگارش است که این کار نیز قرار است از معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =