افزایش ۲۰ درصدی بیماری کرونا در ورودی های بیمارستان های یزد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد گفت: دو روز گذشته در یزد آمار بیماران بستری بر اثر بیماری کرونا نسبت به آمار ترخیص کمتر بود و حجم تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد کاهش داشت که باز ورق برگشت.

ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در یزد گفت: از روز گذشته آمار بیماران مبتلا به کرونا بستری بستری در بیمارستان شهید صدوقی یزد در حال افزایش است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد با اعلام افزایش ۲۰ درصدی بیماری کرونا در ورودی های بیمارستان های یزد افزود: به نظر می رسد به علت رعایت نکردن عده ای از مردم در ایام عید باز هم شاهد افزایش این بیماری از روز گذشته هستیم. 
وی با توصیه به مردم برای رعایت هر چه بیشتر به نکات بهداشتی و ماندن در خانه، بیان کرد: رعایت نکردن برخی از مردم و رفت و آمد های اخیر در ایام عید نوروز عامل انتقال این ویروس بوده و در صورتی که مردم رعایت نکنند با وضعیت غیر قابل پیش بینی مواجه می شویم.
سلمانی در خصوص پیش بینی ها برای شروع دوباره مدارس و کسب و کارها گفت: بیماری کرونا غیر قابل پیش بینی است و همه مسائل به رعایت کردن نکات توسط مردم مربوط می شود تا بتوانیم زودتر این بیماری را مهار کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =