پیشنهاد آذری جهرمی به جهانگیری برای قدردانی از دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان

محمد جواد آذری جهرمی در مکاتبه با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش خوب استاندار و تیم درمانی استان ، خواستار تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، محمد جواد آذری جهرمی در مکاتبه با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش خوب استاندار و تیم درمانی استان ، خواستار تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان شد و عنوان کرد : پارامتر RQ - ضریب سرایت بیماری از هر فرد به فرد دیگر ، یا به عبارتی هر بیمار چه تعداد دیگر را بیمار می کند در سمنان به ۱/۳ و در شاهرود ۱/۲۶ رسیده است که اعداد خوبی می باشد.
جهرمی اضافه کرد : در استان سمنان موج اول پیک بیماری در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ تجربه شده است و در حال حاضر عدد بستری کاهشی می باشد.‌
وزیر معین استان سمنان در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در مکاتبه ی خود با معاون اول رئیس جمهور با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار مناسب به دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان بمنظور ایجاد عوامل انگیزشی کارکنان و همچنین تامین تجهیزات درمانی نوشت : تردد مسافر در استان سمنان به خوبی مدیریت شده و جمعیت ساکن استان در ۵ فروردین ۱۳۹۹ به نسبت ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ، به میزان ۰/۵ درصد کاهشی بوده است.
وی اضافه کرد : برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم ، با مدیریت استانداری اپلیکیشنی طراحی شده که با کمک شرکت ملی پست ، اقلام بر اساس کد پستی درب منازل مردم توزیع شده است .
جهرمی همچنین در مکاتبه ی خود اظهار داشته : جمعیت تحت پوشش در دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۸۶ درصد در طرح غربالگری حضور یافته اند و این عدد در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۷۰درصد می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =