جریمه هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متخلفان اقتصادی این استان پارسال به پرداخت بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحیمی‌آذر افزود: در سال گذشته از مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۸ مورد پرونده‌های تخلفات اقتصادی کالا و خدمات و همچنین قاچاق کالا ۱۱ هزار و ۴۹۴ پرونده رسیدگی و در خصوص آنها رای صادر شده است.

وی بیان‌کرد: پرونده‌های تعزیراتی سال ۹۸ استان اردبیل در مقایسه با مجموع پرونده‌های سال ماقبل ۱۵درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: از مجموع پرونده‌های رسیدگی شده در سال گذشته استان اردبیل هشت هزار و ۵۴۳ مورد مربوط به تخلفات کالا و خدمات ، هزار و ۸۳۵ مورد مربوط به تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی و هزار و ۱۳۰ مورد نیز پرونده مربوط به قاچاق کالا بوده است.

به گفته وی ، زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفات کالا و خدمات از ۱۵ روز در سال‌های گذشته به ۵.۵ روز در سال ۹۸ کاهش یافت.

رحیمی‌آذر بیان‌کرد: در سال گذشته با اعزام هزار و ۶۶۲ گروه بازرسی مشترک به واحدهای صنفی استان چهار هزار و ۳۰۶ واحد صنفی مورد بازرسی مشترک قرار گرفته و همچنین هزار و ۴۰۰ پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به افزایش شدت برخورد با تخلفات صنفی مربوط به احتکار مواد ضدعفونی کننده‌ ، ماسک و یا امکانات مورد نیاز برای مقابله با کرونا اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان نیمه اول فروردین ماه امسال ۶ داروخانه متخلف و ۲شرکت تولید کننده مواد بهداشتی تعطیل و پلمب شده‌اند.

او اظهارداشت: همچنین یک شرکت تولید کننده مواد ضدعفونی کننده به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و ۲ هزار و ۷۲۰ لیتر الکل ، هزار و ۳۱۸ بطری الکل بسته‌بندی سفید ، ۹ هزار و ۸۹۴ بطری مواد ضدعفونی ،۲ هزار و ۱۰۵ عدد ژل ضدعفونی ، چهار هزار و ۷۷۱ لیتر مواد ضدعفونی کننده ،۲۴ هزار و ۳۰۰ عد پد الکل ،۹۸ هزار ماسک ،۲ هزار و ۷۰۰ جفت دستکش طبی و ۹ هزار ۶۰۰ اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در استان کشف و در بین مردم توزیع شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =