۱ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بسیجیان جشن شکست کرونا برگزار کردند؟

ایرنا نوشت: این روزها شایعات بسیاری مرتبط با ویروس کرونا در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که برگزاری جشن شکست کرونا به وسیله بسیجیان یکی از آنها به شمار می‌رود که در صفحات مجازی بازتاب بسیار زیادی داشته است.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور و با توجه به تعطیلی مراکز و تجمعات مذهبی در پی شیوع این ویروس، جشن سالروز میلاد چندتن از ائمه اطهار که در ماه شعبان قرار دارد، در قالب حسینیه‌های مجازی برگزار می‌شود. اما برخی از پایگاه های بسیج با برپایی ایستگاه های صلواتی در خیابان ها به جشن و پایکوبی می پردازند که یکی از این آنها مربوط به جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) بود که سبب شد برخی شبکه های مجازی وابسته به گروههای معاند با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شوند که بسیجیان برای شکست کرونا جشن گرفته اند.

شایعه: برگزاری جشن شکست کرونا به وسیله بسیجیان

پاسخ به شایعه: با پیگیری های به عمل توسط رسانه ها و خبرگزاری های معتبر کشور معلوم شده که برخی از بسیجیان برای جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به برپایی ایستگاه صلواتی اقدام کرده اند و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هیچ گونه ربطی به جشن شکست کرونا ندارد و این موضوع به وسیله متولیان این ایستگاه صلواتی تکذیب شد.

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =