استاندار در جمع خیرین کردستان:امروز مسؤولیت همه ما خطیر و سنگین است

استاندار کردستان شرایط ناشی از شیوع کرونا را ویژه، و مسؤولیت دولت و خیرین در قبال جامعه را در این شرایط خطیر و سنگین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در نشست با خیرین استان، اقدامات انجام شده از سوی مراکز خیریه را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: امروز شرایط ویژه ای داریم که لازم است همه اعم از دولت، بخش خصوصی، انجمن ها و .. در کنار هم باشیم. 
وی تاکید کرد: امروز مسؤولیت همه ما خطیر و سنگین است. 
استاندار کردستان افزود: دولت وعده هایی برای حمایت از افراد فاقد شغل و شاغلین مشاغل آسیب دیده که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند داده که قطعا اجرا خواهد شد اما شاید طول بکشد لذا لازم است خودمان به فوریت اقدام کنیم. 
مرادنیا به اهداء بسته حمایتی به ۱۵ هزار خانوار در استان با کمک تعدادی از خیرین داخل و خارج از استان اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد و بهزیستی هم اقداماتی برای کمک به افراد تحت پوشش خود انجام داده اند. 
وی از خیرین خواست برای تهیه بسته های حمایتی برای تعدادی دیگر از آسیب دیدگان شیوع کرونا بویژه دستفروشان و کارگران فصلی کمک کنند که مورد استقبال و اعلام آمادگی آنان قرار گرفت. 
مرادنیا تلاش انجمن های خیریه برای تهیه و جمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان استان را اقدامی خوب عنوان و اذعان داشت: با وجود بانک اطلاعاتی دقیق از نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، در چنین شرایطی می توانیم سریع عمل کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =