۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
تکذیب یک خبرسازی درباره دولت و حسن روحانی

ایسنا نوشت:معاون پارلمانی رئیس جمهور با تکذیب ارتباط ویدیویی رئیس جمهور با نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: در جلسه امروز، معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور حاضر خواهد شد.

حسینعلی امیری با تکذیب حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاوزی به صورت ویدئو کنفرانس  اظهار کرد: من چنین مطلبی نگفته ام و این خبر صحت ندارد.

وی ادامه داد:  با توجه به تداخل جلسه امروز مجلس با جلسه هفتگی دولت و با توافق با نایب رئیس اول و هیات رئیسه مجلس،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور می یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید توسط رهبر انقلاب، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی یکی از ارکان اساسی تولید در کشور محسوب می شود و در شرایطی که بحران کرونا بر ما تحمیل کرده است، ضرورت دارد هرچه زودتر مدیریت جهاد کشاورزی تثبیت شده و دولت این وزارتخانه را با وزیر اداره کند.

امیری یادآور شد: خاوازی فردی است که در موضوع کشاورزی تخصص دارد، استاد تمام  است، تجربه مدیریت در بخش های مختلف وزارت کشاورزی را دارا بوده و از  نعمت جوانی برخوردار است و ما خیلی امیدواریم امروز یکی از جلوه های دیگر همکاری میان دولت و مجلس رقم بخورد و نمایندگان مجلس به خاوازی رای اعتماد بدهند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374167

برچسب‌ها