همکاری مرکز خدمات و حوزه علمیه خواهران استان البرز افزایش می‌یابد

جلسه هم‌اندیشی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه خواهران استان البرز به منظور افزایش همکاری‌های دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز، خانم کیائی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان با حضور در مرکز خدمات با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیرکل مرکز خدمات استان در این جلسه، از اقدامات گروه‌های جهادی طلاب خواهر استان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی و آمادگی مرکز خدمات را برای هرگونه حمایت و پشتیبانی از این گروه‌ها اعلام کرد.
وی گفت: حوزه‌های علمیه خواهران از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف مانند مشاوره برخوردارند ولی از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.
مدیر کل مرکز خدمات استان تصریح کرد: مرکز خدمات آمادگی دارد شرایط فعالیت اساتید و متخصصان حوزه علمیه خواهران را در زمینه‌های مشاوره مذهبی و خانوادگی، پاسخگویی به احکام، روانشناسی و ... فراهم آورد تا خانواده طلاب بتوانند از این ظرفیت‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.
در ادامه جلسه، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گزارشی از عملکرد طلاب خواهر در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.
وی تصریح کرد: پس از شیوع کرونا در کشور، طلاب خواهر استان آمادگی خود را برای کمک‌رسانی در زمینه‌های مختلف مقابله با این ویروس اعلام کردند.
خانم کیائی افزود: بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر استان در گروه‌های جهادی حضور دارند و در بخش‌های مختلف تولید ماسک، گان، توزیع محلول ضد عفونی کننده، کمک به کادر درمانی و تغسیل متوفیان کرونایی فعالیت می‌کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =