روحانی به مردم: از روز شنبه مرحله سخت مبارزه با کرونا شروع می‌شود /آن روز که فهمیدیم کرونا در قم شیوع یافته، همان روز از قم هم خارج شده بود

روحانی گفت: آن روزی که به ما اعلام شد اول فقط در قم بود و روز بعد اراک را هم اعلام کردند که متوجه شدیم. آن روز که ما فهمیدیم هم در قم شیوع یافته و هم از قم عبور یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت گفت: موج اول مبارزه با کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم. به عنوان دولت از ۳۰ بهمن متوجه ورود کرونا شدیم و در همان جلسه اعلام شد که خبر را به مردم بدهیم.

روحانی گفت: آن روزی که به ما اعلام شد اول فقط در قم بود و روز بعد اراک را هم اعلام کردند که متوجه شدیم آن روز که ما فهمیدیم هم در قم شیوع یافته و هم از قم عبور یافته است. اکثر استان‌ها را هم که می‌پرسم می‌گویند روز یک یا دو اسفند این بیماری وارد استان شده است. ما از همان روز اول چیزی را از مردم عزیزمان پنهان نکردیم.   

>>>> در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

>>>> روحانی: یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت خواهد شد

رئیس جمهور در بخش دیگری گفت: موج اول مقابله با کرونا تا جمعه ادامه می‌یابد. از شنبه موج دوم مبارزه با کرونا در کشور آغاز می شود، این دوره نیازمند همکاری همه مردم است و سخت تر از دوره قبل است. در این مرحله سخت باید مرحله به مرحله جلو برویم. 

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374299

برچسب‌ها