۱ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

ایسنا نوشت؛ نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

عزیزاله شهبازی  با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. متن پیام استاندار البرز بدین شرح است:
نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است را تبریک میگویم. این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت، امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) با تعهد و عملکرد خود همواره خویش را در برابر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول می دانند و در بزنگاه ناامیدی،کاری می‌کنند کارستان که موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار نظام و مردم می‌شوند.
 از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی بویژه استان سرافراز البرز، صمیمانه تشکر و قدرانی می کنم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موید و پیروز باشند.
اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله)، مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم سر افراز استان البرز و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات، به ویژه همکاران محترم اداره کل اطلاعات در استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =