مشاوره رایگان برای سالمندان بریتانیایی در دوره کرونا

براساس گزارش رویترز از روزی که آمار قربانیان کروناویروس در انگلیس به ۳۵ نفر رسید، من هنکاک وزیر بهداشت این کشور اعلام کرد که برای ۴ ماه افراد سالمند از خانه‌های خود خارج نشوند. دولت این کشور در ابتدا به خانواده سالمندان هم اعلام کرد اگر علائم بیماری را نداشتند، با رعایت فاصله می‌توانند از این افراد بازدید کنند، اما حالا آن‌ها این هشدار خود را هم بروزرسانی کردند و از خانواده‌ها می‌خواهند با تماس تلفنی با سالمندان در تماس باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همین موضوع باعث شده است تا خیریه‌ها به شکل‌های مختلف به سالمندان قرنطینه شده کمک کنند، برای مثال یک گروه ۲۰ نفره از روان‌شناسان در بریتانیا به اندازه ۱۰ دقیقه به سالمندان مشاوره رایگان می‌دهند.

روف  شالونر، یکی از روان‌شناسان این گروه در این رابطه می‌گوید: «آن‌ها فکر می‌کنند که باید در خانه بمانند و اگر به ویروس مبتلا شوند می‌میرند، اما مشکل فقط این نیست، ما ‌می‌توانیم به کسانی که در خانه ماندند به شکل عاطفی کمک کنیم.»

از سوی دیگر دولت بریتانیا، ملاقات افراد را در خانه‌های سالمندان ممنوع نکرده است، اما گفته‌ می‌شود بیشتر خانه‌های سالمندان به طور خودخواسته خودشان ملاقات از افراد را منع کرده‌اند.

ماریو کرفت، مدیر انجمنی در بریتانیا که ۴۵۰ خانه سالمندان را زیر نظر دارد، در این رابطه می‌گوید: «برای تضمین سلامتی مردم باید هرکاری از دستمان برمی‌آید، اجرایی کنیم و از هرکسی که می‌خواهد به ملاقات بیاید درخواست می‌کنم بسیار بسیار با دقت فکر کنند، چراکه ممکن است به شکل اتفاقی ویروس منتقل شود.»

برای مطالعه ادامه این مطلب، اینجا کلیک کنید.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =