دستگیری ۳ سارق و کشف خودرو مسروقه در "بروجن"

فرمانده انتظامی شهرستان "بروجن" از دستگیری ۳ سارق و کشف یک خودرو مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسلم احمدی" اظهار داشت: بدلیل افزایش سرقت  خودروی پراید در سطح شهرستان بروجن، طرح مقابله با سارقین وسائط نقلیه سبک در  دستور کار  این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری۱۱ شهرستان بروجن، در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو سواری پراید که وضعیت داخل آن بهم ریخته و مملو از قطعات خودرو بود مظنون شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با استعلام از مرکز دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت می باشد و پس از هماهنگی قضائی خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و به همراه خودرو جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل کردند.
وی خاطرنشان کرد: با شگرد های خاص پلیسی و بازجویی مقدماتی متهم به بزه انتسابی اعتراف و ۲ نفر همدست خود را معرفی کرد که پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی نامبردگان نیز دستگیر و هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ "احمدی" در پایان با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی از مهمترین راه های پیشگیری از سرقت به شمار می رود، گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را جدی گرفته  و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =