کشف 36 فقره سرقت از باند سارقان منزل در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 36 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «ايوب احمدي» در تشريح اين خبر اظهارداشت: در پي افزايش وقوع سرقت هاي منزل در برخي از مناطق فرديس پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت .

سرهنگ احمدي افزود : ماموران پس از مراجعه به محلهاي سرقت و تحقيقات ميداني دريافتند سارقان با يک دستگاه خودرو پرايد، همزمان با تاريک شدن هوا به درب منازل شاكيان مراجعه و پس از اطمينان از خالي بودن منزل با ابزار آهني قفل درب ورودي واحد مربوطه را تخريب و اقدام به سرقت مي کنند .

وي تصريح كرد: در پي درگيري ساکنان يکي از واحدهاي آپارتماني با سارقان، فرد مذکور به پليس آگاهي دعوت و با راهنمايي وي چهره فرضي متهمان ترسيم و در اختيار ماموران گشت کلانتري قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان فرديس افزود: در ادامه تحقيقات تکميلي، منزل يکي از متهمان در سرآسياب ملارد شناسايي و پليس با اخذ نيابت قضايي طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد .

سرهنگ احمدي افزود: متهم در بازجويي هاي پليسي به جرم خود مبني بر 36 فقره سرقت منزل با همدستي سه نفر ديگر اعتراف و اقرار کرد با استفاده از سه دستگاه خودرو پرايد، ال 90 و پژو 405 سرقتي و دستکاري پلاک خودرو به نحوي که قابل شناسايي نباشد با استفاده از تاريکي شب به درب منازل مراجعه و پس از زدن زنگ منازل و اطمينان از خالي بودن آنها اقدام به سرقت اشياي قيمتي آنها کرده و سپس اموال سرقتي را به دو مالخر به فروش مي رسانند.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: سه نفر همدست متهم رديف اول و دو نفر مالخر اموال مسروقه نيز در طرح ضربتي ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي دستگير و به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .

سرهنگ احمدي در خاتمه گفت: ارزش اموال مسروقه 4 ميليارد و 610 ميليون ريال تخمين زده شد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =