تولید نرم افزار جامع تلفن همراه «شهید زنده» در قم

نخستین نرم افزار جامع تلفن همراه با عنوان «شهید زنده» ویژه معرفی زندگی، رزم و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قم تولید شد.

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ «احسان توکلی» مدیر شرکت نرم افزاری «همراه فدک»  با معرفی نرم افزار «شهید زنده» اظهار داشت: به دنبال اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، این شرکت بر آن شد تا با درآمیختن خشم انقلابی نسبت به استکبار جهانی و انس و ارادت ویژه به سردار دل‌ها، نخستین نرم افزار جامع تلفن همراه ویژه معرفی این سردار شهید مقاومت را با عزم و همت نیروهای انقلابی خود تولید کند.

وی با اشاره به مشخصات نرم افزار تصریح کرد: نرم افزار «شهید زنده» که در نخستین ماه از سال «جهش تولید» و به مناسبت ایام سالروز تولد سردار سلیمانی تولید شده، بخش هایی چون خاطرات، زندگی نامه،  نگاشته ها، اشعار، دلنوشته ها، معرفی کتب منتشره و سایر محتواهای مرتبط با این شهید بزرگوار و همرزمانشان را در قالب فیلم، صوت و تصاویر در دسته بندی‌های مختلف به صورت آنلاین در بر دارد و به صورت «رایگان» در اختیار ارادتمندان فرهنگ ایثار و شهادت قرار می گیرد.

مدیر شرکت همراه فدک دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی برنامه‌های مرتبط با سردار شهید و نظرسنجی و امکان جستجو را از دیگر امکانات نرم افزار خواند و افزود: علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه واقعیت افزوده ریزبین تصاویر سردار شهید را نیز بصورت هوشمند مشاهده نمایند و علاوه بر آن، تمامی محتویات نرم افزار را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: آدرس  shahidezendeh۲۰۳۰@ در پیام رسان های ایتا، بله و تلگرام برای ارتباط با شرکت مزبور و نیز آدرس  https://cafebazaar.ir/app/ir.hnfadak.shahidezendeh برای دریافت رایگان نرم افزار شهید زنده در کافه بازار معرفی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =