۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مهار آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در بابل

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی طبقه دوم ساختمان در حال ساخت در بابل مهار شد.

به گزارش خبرآنلاین از بابل ؛سید مازیار حسنی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: با اعلام خبر آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در محل حادثه واقع در بلوار نوشیروانی، فلسطین ۱۹ حاضر شدند.

او افزود: در این حادثه مشاهده شد یونولیت طبقه دوم ساختمان در حال ساخت، دچار حریق شد که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از روش سرد کردن حریق را مهار کردند و مانع از گسترش و سرایت آن به منزل همجوار شدند.

حسنی با بیان اینکه پارسال شاهد کاهش ۱۲ درصدی حوادث نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بودیم، گفت: سالی که گذشت برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل سالی بی نظیر در زمینه اجرای برنامه‌های منظم آموزش عمومی شهروندان و اجرای برنامه‌های مدون پیشگیری بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: از جمله فعالیت‌های سازمان آغاز احداث ششمین ایستگاه آتش نشانی، تلاش برای دستیابی به سیستم بروز تجهیزات عملیاتی و در راس همه این‌ها خدمت رسانی و ایثار بی‌منت همکاران آتش نشان بوده است.

او گفت: سال ۹۷ را با هزار و ۸۴۷ حادثه به اتمام رساندیم، ولی در سال ۹۸، هزار و ۶۲۶ مورد حادثه رقم خورد که این آمار بیانگر کاهش ۲۲۱ موردی است.

حسنی افزود: ۷۹۰ عملیات آتش سوزی در سال ۹۸ انجام شد که ۵۸۷ تن از شهروندان در حوادث مختلف از سوی آتش نشانان نجات یافتند.

او گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، در هر روز ۴۰ آتش نشان با آمادگی کامل آماده ارائه خدمات ایمنی و سرویس دهی مناسب به شهروندان هستند و حداکثر توان خود را در این راستا بکار گرفته و ویروس کرونا نتوانسته خللی در امداد رسانی‌ها ایجاد کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بابل افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا همکاران آتش نشانی در کوتاه‌ترین زمان خدمت رسانی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =