رشد ۱۷ درصدی واگذاریِ‌ زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت : در سال ۹۸ بالغ بر ۷۲ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ تولیدی و خدماتی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حمیدرضا فلاح افزود : با توجه به میزانِ واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال ۹۸ ، این شاخص در مقایسه با  سال ۹۷ ، نزدیک به ۱۷.۵ (هفده و نیم) درصد افزایش  را نشان می‌دهد.
فلاح  همچنین اظهار داشت: شهرستان‌های بروجن و شهرکرد به ترتیب با  ۲۸ و ۲۳ هکتار ، بیشترین واگذاری زمین به علاقه‌مندانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ صنعتی و خدماتی را در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد : بر مبنای آمارنامه‌ ؛  از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تا کنون  ۸۲۰  هکتار زمین به ۲ هزار و ۳۹۹ متقاضی برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی در ۲۱ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.
گفتنی است در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوب در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند که در ۲۱ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی کلیّه‌ی شرایطِ زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی ، خدماتی و صنفی  فراهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =