ابتلای 25مددجو و مراقبان آسایشگاه‌های بهزیستی به کرونا

کارشناس مسئول واحد بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از ابتلای 25مددجو و مراقبان مراکز تحت پوشش بهزیستی به بیماری کرونا و بستری آن‌ها در بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن خوبان، کارشناس مسئول واحد بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت:  مراکز تحت پوشش بهزیستی که در آن مددجویان حضور دارند، یکی از گروه‌های آسیب پذیر جامعه در برابر ویروس کرونا است.
او افزود: براین اساس، تیم سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین 18بازدید از این مراکز انجام داد و وضعیت سلامت 485نفر از مددجویان و مراقبان آسایشگاه‌های سالمندان، مراکز نگهداری معلولان، بیماران روان و کمپ‌های ترک اعتیاد، کنترل کرد.
خوبان، با اشاره به این که تعداد 25نفر از مددجویان و مراقبان این مراکز به‌عنوان بیمار در بیمارستان‌ها بستری و مورد مراقبت قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: رفت وآمد درآسایشگاه‌ها متوقف شده و بیماران تا بهبودی کامل قرنطینه گردند و از وسایل حفاظتی مانند ماسک و دستکش و ضدعفونی محیط استفاده شود.
 کارشناس مسئول واحد بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت شهید بلندیان، انتقال بیماران ترخیص شده از بیمارستان‌ها به نقاهتگاه تا بهبودی کامل را از اقدامات مفید حوزه درمان عنوان کرد.
 در پایان یادآور می شود  تیم های بهداشتی متشکل از کارشناسان مبارزه با بیماریها و بهداشت محیط، از اواخر اسفند ماه 99 جهت بازدید مطابق با چک لیست های طراحی شده، به این مراکز تجمعی اعزام شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =