قرنطینه شدن علی علیپور در "قراخیل"

علی علیپور مهم ترین امید سرخپوشان برای گلزنی است. او از فصل چهاردهم به جمع سرخپوشان اضافه شد و در همان فصل، گل 3 امتیازی دربی برگشت را وارد دروازه استقلال کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علپور از آن پس خودش را به عنوان یک مهاجم گلزن ثابت کرد تا جایی که در ترکیب اصلی تیم برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی جا خوش کرد. علیپور در سالی که گذشت، باز هم بهترین گلزن پرسپولیس لقب گرفت و در طول 40 دیداری که سرخپوشان در سال 98 انجام دادند موفق به رقم زدن 17 گل شد تا نشان بدهد همچنان مورد وثوق هواداران و مربیان این تیم است. 
او این روزها در تهران حاضر نیست و در روستای زادگاهش، قرنطینه شده است. علیپور قبل از شروع سال جدید و همزمان با تعطیلی تمرینات و بازی های لیگ، راهی قراخیل از توابع استان مازندران شد و طی در تمام این روزها در کنار خانواده بود. از این بازیکن در مورد شرایطش پرسیدیم که گفت: «بالاخره وضعیت برای همه مردم جهان در حال حاضر شبیه به هم است. باید یکسری مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنیم تا دچار بیماری مهلک ویروس کرونا نشویم. مردم باید حسابی مراقب خود باشند و نگذارند وضعیت بدتری به وجود بیاید. ما در این مدت تعداد زیادی از هموطنان خود را از دست دادیم و باید دست به دست هم بدهیم تا به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنیم. من هم در روستای خودمان هستم و تلاش می کنم از خانه خارج نشوم.»

او اضافه کرد: «روستای قراخیل مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد و همه مسائل ایمنی و بهداشتی را رعایت می کنند. اینجا با بیماری کرونا به خوبی مبارزه شده و شیوع ویروس بسیار کمرنگ بوده است. من هم همراه با فرزندم در خانه هستم. طی سال های اخیر همواره در اردوها و مسافرت ها بودیم و زمان زیادی برای حضور در منزل و بازی با شنتیا پیش نمی آمد اما امسال همه چیز متفاوت است. از یک سو، دلم برای فوتبال و مسابقات تنگ شده و از طرف دیگر تمام وقتم را با پسرم می گذرانم و مدام با هم بازی می کنیم. گاهی برای تمرین انفرادی، به یک زمین فوتبال در روستا می روم تا بدنم از شرایط خوبی که داشت، دور نماند.»

پرسپولیس همچنان قوی ترین تیم فعلی ایران است. بعد از 3 قهرمانی پیاپی، فاصله بسیار کمی تا قهرمانی چهارم داریم و این موضوعی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. البته این را هم می دانم که لیگ در همه کشورها تعطیل شده و مشکلی به وجود آمده که گریبان همه جهان را گرفته است. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست ولی باید صبور باشیم و هر تصمیمی که برای لیگ دادند را قبول کنیم. در حال حاضر همه ما باید به مبارزه با بیماری کرونا بپردازیم تا بیشتر از این به مردم عزیز کشورمان آسیبی وارد نشود.

این بازیکن در مورد شرایطی که برای فوتبال ایران در این فصل به وجود آمده، افزود: «بازی ها تعطیل است و کسی تکلیف خود را نمی داند. با این حال ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم و باید همیشه آماده باشیم. می دانم که سازمان لیگ کار سختی دارد ولی این را هم باید بدانید که ما در این فصل برای رسیدن به صدر جدول و همچنین ایجاد فاصله با سایر رقبا کار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت موفق شدیم بهترین شرایط را بسازیم. الان 10 امتیاز از بقیه تیم ها جلو هستیم و حتما سازمان لیگ یک تصمیم عادلانه در مورد این فصل اتخاذ می کند. ما تابع قانون هستیم و منتظریم تا نظر نهایی سازمان لیگ در مورد شرایط این فصل را بدانیم.»

بیشتر بخوانید:کالدرون حق داشت حتی زیر گوشم بزند!

این بازیکن در نهایت گفت: «قبل از آن که بازی ها تعطیل شود، در بهترین فرم خودمان بودیم. آخرین دیدار ما مقابل شهرخودرو انجام شد که با برتری پرسپولیس به اتمام رسید. باید تلاش کنیم در بازگشت به لیگ، همان شرایط را حفظ کرده و تیم منسجمی باشیم. البته هنوز نمی دانم تکلیف چه می شود اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد و هر تصمیمی که گرفته می شود در نهایت به سود مردم ایران و فوتبال کشورمان باشد.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =