پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف و کشف ۶۶۲۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان سامان

فرمانده انتظامی شهرستان "سامان" از پلمپ ۳ واحد صنفی وکشف ۶۶۲۰نخ سیگار قاچاق به منظور مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی تابش فرد "  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با انتشار ویروس کرونا، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان سامان با همکاری عوامل یگان امداد و عوامل اتاق اصناف تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا و سه واحد صنفی دیگر نیز تعداد ۶۶۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط گردیده ، که با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "سامان" خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرهنگ "تابش فرد" در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =