کمک ۳میلیارد تومانی صاحبان  صنایع قزوین به آسیب دیدگان کرونایی

از سوی واحدهای صنعتی، تولیدی و فعالان اقتصادی استان بیش از ۳میلیارد تومان وجه نقد، ۱۵۰ تن برنج و دو هزار بسته بهداشتی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید نبیل، رئیس سازمان صمت قزوین گفت: در شرایطی که کشور دچار چالش‌های زیادی در اثر بیماری کرونا شده و افراد زیادی با مشکلات معیشتی روبرو شده اند فعالان اقتصادی هم احساس مسئولیت کرده و در یک قلم بیش از ۲هزار بسته اقلام بهداشتی و مواد غذایی از طریق بهزیستی میان نیازمندان استان توزیع شده است.
او افزود: همچنین با همکاری سازمان حمایت از زندانیان در ۳۸نانوایی نان مجانی توزیع و با همکاری سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای کمک به سربازان متأهل اقدام شد.
رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری حجت را تمام کردند و امروز همه ما تکلیف داریم به افراد نیازمند کمک کرده و وضعیت آنها را دریابیم.
این مسئول یادآور شد: سایتی برای توزیع کالاهای تنظیم بازار راه اندازی شده که اقلمی چون ماسک، مواد ضد عفونی میان نیازمندان توزیع می‌شود و با راه اندازی آن زمینه شناسایی افراد بی بضاعت و آسیب دیده هم مهیا شده است.
نبیل گفت: در این روزها بیش از ۳میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به همراه ۱۵۰ تن برنج از طریق سایت میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.
این مقام مسئول اظهارکرد: در راستای کمک واحدهای صنعتی برای مقابله با کرونا همچنین ۲واحد صنعتی استان در بازسازی و توسعه بیمارستان های استان در حال همکاری و کمک هستند.
نبیل اضافه کرد: از افراد توانمند و متمول انتظار کمک‌های بیشتری داریم تا در این روزها هیچ فرد نیازمندی که به واسطه تعطیلی کسب و کار در معیشت خود و خانواده دچار آسیب شده از کمک‌های مردمی باز نماند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =