دلیلی که افاضلی دلش می‌خواهد لیگ برتر برگزار نشود

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی گفته:برگزاری لیگ، بی‌احترامی به کسانی است که می‌خواهند بحران تمام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره گمانه زنی‌های مربوط به برگزاری لیگ در اوایل اردیبهشت ماه گفت: این مساله امکان پذیر نیست چرا که باید ۲۱ روز به ما فرصت بدهند تا تمرینات آماده‌سازی تیم‌ را پیگیری کنیم. تیم حدود یک ماه و نیم است تمرین ندارد و در واقع شرایط پیش فصل به وجود آمده است. حتی با این مدت تمرین هم نمی‌شود شرایط ایده آلی برای بازیکنان فراهم کرد. برگزاری لیگ، بی‌احترامی به کسانی است که می‌خواهند بحران تمام شود.

با این صحبت‌های افاضلی به نظر می رسد این مربی علاقه ای به شروع دوباره لیگ ندارد و ترجیح می دهد لیگ برتر در همین نقطه به پایان برسد. البته با نگاهی به جدول رده بندی و بازی های باقی مانده به نظر می رسد افاضلی حق داشته باشد که بخواهد لیگ ادامه پیدا نکند.

پارس جنوبی در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و تنها 5 امتیاز با تیم آخر و 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. همچنین بازی های پیش روی پارس بازی های سخت و مهمی است. آنها باید در ادامه لیگ به مصاف استقلال، سپاهان، شهرخودرو، فولاد، پیکان، صنعت نفت و... بروند که بازی های سختی برای جمی ها محسوب می شود. 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =