شما نظر بدهید/ارزیابی شما از راهبرد آمریکا در تعیین پاداش برای جاسوسی علیه  ایران چیست؟

در روزهای اخیر آمریکا در دو مورد یکی نقش ایران در یمن و دیگری فرمانده حزب الله. پاداش نجومی تعیین کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ایالات متحده آمریکا پس از شکست فشار حداکثری علیه ایران، به دنبال انتقام گیری از تهران در منطقه است. آمریکا پس از ترور شهید سردار سلیمانی و مطرح شدن خروج نظامیان این کشور از عراق، تحرکات امنیتی و نظامی تازه ای را آغاز کرده است که البته نشان می دهد حاصل یک سردرگمی در سیاست منطقه ای ایالات متحده است.

پس از کنار رفتن مهره های انتخابی آمریکا برای پست نخست وزیری، و جدی شدن خروج این کشور، امریکا به دنبال یک بهانه جدی برای حضور در منطقه است. روز گذشته دو خبر از سوی رسانه های غربی منتشر شد که گویای همین امر است.

ارزیابی شما از اقدام تعیین جایزه برای ایران چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنعلی NL ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    45 0
    امریکا با این کارا فقط زحمت خودشو زیاد می کنه اون میدونه که مقاومت در منطقه ریشه دوانده و ریششو خواهد زد برای همین فعلا دست و پا می زنه خون حاج قاسم ثمر خواهد داد و اخراح یانکی ها حتمی است.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      114 0
      بنده خدا تو به همین پرچم کنار اسمت نگاه کن. برای اینکه بتونی با دنیای آزاد رابطه داشته باشی داری از فیلترشکن استفاده میکنی. عملا رفتی زیر بیرق اجنبی. بعد میگی آمریکا زحمت خودش رو زیادمیکنه؟
    • IT ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      30 0
      هرکی با آمریکا مشکل داره، اول اینترنتی را که داره الان استفاده میکنه و کامنت میزاره را قطع کنه بعد شعار علیه آمریکا بده. این اینترنت از آمریکا اومده و الان هم داره تغذیه میشه.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      31 0
      فعلا که امریکا و اذنابش تو منطقه تو گل موندن و در گرداب عراق گرفتارن و دارن ل و پلاسشونو جمع می کنن که از این منطقه برن و اینو باید بدونن که نمی تونن مثل همیشه قلدری کنن چون دوره اش تموم شده
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      10 0
      دوست ۱۰:۵۹خسته نشدین ازین استدلال مضحک.سیاستمدارآمریکایی فرش ایرانی زیرپاشه طبق عکس دفترکارسندرز.خاویارایرانی میخوره.زعفران ایرانی توغذاشه .مواداولیه اجناسش ازپتروشیمی ایرانه.دیگه بایدبااستدلال شماداخل آمریکابهش بگن خفه شوگوشت تنت ازغذای ایرانیه.
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      2 0
      تفکری که چنین فکر میکند همیشه خودش را دربرابر اقدامات رقیب اماده چالش می بیند و برای همین همیشه نزاع بین دو طرف ادامه دارد مثل همین شرایط ایران و امریکا.
  • عرشیا GB ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    25 0
    ایشالا خون دماغ بشن والا .....همین هم اگه تایید بشه جای شکرش باقیه، وگرنه نگفتنیها زیاده و خبرانلاین هم اینروزها شده سخنگوی رسمی و مامانی دلواپسان....
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    111 0
    اگر میخواهید حرفاتون خوننده داشته باشد با مردم از گرانی فقر حقوق های ناچیز....حرف بزنید. اینکه آمریکا و حزب الله لبنان با هم چه مشکلاتی دارند چه ربطی به مردم ایران دارد.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      46 0
      مشکل شما اینه که هنوز تهدیدات و خشونت های گروههای تکفیری و داعشی و تجاوز به نوامیس و مردم بی دفاع و حمله و سربریدن و...... رو ندیدی و گرنه اینقدر بلبل زبونی نمی کردی اگر وجود داشتی و یه جو معرفت الان به اونا احترام می گذاشتی.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      4 0
      از قدیم گفتن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد و در فرهنگ فارسی اصیل برای فهم دقیق مفاهیم و واژه ها تاکید این بود که افراد به ان چیزی که مورد سوال واقع می شدند پاسخ می داند و گرنه نظر بی جهت و بیهوده نمی دادند
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      10 0
      دوست عزیز این خبر در "بخش بین الملل و زیر بخش دیپلماسی" سایت کار شده است. در هیچ سایتی از دنیا خبر گران شدن گوشت و ارزان شدن مرغ را در بخش سیاست بین الملل خبرگزاری کار نمیکنند!آن خبرها را میتوانید در بخش اجتماعی و سیاست داخل سایت دنبال بفرمایید.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    57 0
    ما یک کشور هستیم با 2500 سال تاریخ و مرزهای جغرافیایی مشخص. آمریکا هم برای خود منافعی دارد و تاریخ و سیاستی. چرا هر اتفاقی بیرون از مرزهای ما میافتد باید برای ما مهم باشد؟
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      3 0
      فعلا چیزی که در داخل کشورمان اتفاق می افته تحریم و ترور و نفوذ است که همه آنها فقط به ما مربوط میشه و متحدهایمان . فقط سیاست تهاجمی در تمام ابعاد موجود و هدف قرار دادن منافع آمریکا در منطقه و سایر گلوگاه های جهان باعث تغییر رفتارهای کاخ سفید میشود . تدبیر و شجاعت در رفتارهای دیپلماسی و تقویت مناسبات دفاعی در منطقه این دشمن غدار رابه عقب خواهد راند . ذره ای تردید و سستی و خوش بینی آمریکا و متحدانش را گستاخ می کند و این یک تجربه هفتاد ساله ما با آمریکا و انگلیس است .
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      7 0
      چرا باید برا امریکا مهم باشه و برا ما نباشه؟
    • Masoud karchi DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      0 0
      اینکه از فیلتر شکن آمریکایی استفاده میکنیم یا فرش زیر پای کاخ سفید نشین ها ایرانی هست هیچکدام دلیلی برای موضع گیری سیاسی و تعیین جایگاه دو کشور مستقل نیست.البته خود فیلتر شکن جای صحبت و گفتگو دارد و تا زمانی که وجود دارد یعنی فیلتر وجود دارد فیلتر شکنی هم وجود دارد و مناظره فیلتر و فیلتر شکن که یک واقعیت است اما واقعیتی فرصت برباد ده یا همان فرصت سوزی.درچنین زمانهایی و برهه هایی که گاه بطور جهانی و بیشتر برای ایران و ایرانی در طول چهل سال اخیر پیش آمده و بحران هایی که ایران و جهان پشت سر گذاشته اند برای جهانیان بصورت درس و عبرتی جهت جلوگیری از تکرار آن درآمده و بطور نسبی م نه کامل و کافی در ازای تاوانی که داده اند درس هم گرفته اند و تاریخ جهان به پیش و به سوی هدف نامشخص خود حرکت کرده است.نظیر جنگهای جهانی اول و دوم و سایر جنگها و همینطور بحران هایی نظیر بحران نفت یا بحران تروریست که هنوزهم درگیر با آن بوده و روزی هم براین مشکلش فائق آمده درس و عبرتی میگیرد و برای آینده هزینه میکند.اما در مورد ایران اوضاع متفاوت است ما وارد هر بحرانی که میشویم انکار که (اگر جای خیلی بیشتری وجودداردارد..
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    39 0
    الان میدانی چه چیزی برای من مهم است. چیزی که در سوال شما ذره ای به آن پرداخته نشده. اینکه گرانی در بازار بیداد میکند. هیچ نظارتی روی قیمت ها نیست. دولت مورد حمایت شما مردم را به امان خدا رها کرده...
  • شمس تبریزی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    13 0
    سوال اشتباه است. راهبردی نداره. یه آمریکایی همین سوال شما را از من پرسید. گفتم شما ممکنه با تعیین پاداش، توانسته باشید سرکردگان القاعده و داعش را شکار کنید و در نهایت طومار آنها را در هم بپیچید. اما با تعیین پاداش، نمیتوانید مقاومت را به نابودی بکشانید.
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      9 0
      به نظرم شما ادم منطقی و منصفی نیستی چون ایراد الکی به سوال گرفتی بهرصورت برخود باایران تو عراق از روشهای مختلف الان راهبرد امریکاست که مراحل مختفی را طی کرده و به نظر میرسه ادامه داشته باشه فقط با خودت کمی خلوت کن تا فکرا بازشه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    6 0
    این احتمال هم هست که امریکا داره وارد فاز ترور های جدید میشه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    15 0
    ایران باید پیش دستی کنه با حمله پیش دستانه
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    3 0
    کاملا مشخص هست که برای بهانه جویی علیه ایران است و تا وقتی که امریکا این بهانه را علنی نکنه جنگ را اغاز نمیکنه
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    31 0
    اینقدر الکی به سلسله شاهان و 2500 ساله دل خوش نکن که خیلی از جنایات و مشکلات این کشور را اونا افریدن و چه کارها بااین ملت بدبخت نکردن و چه زمین ها و شهرها و مردمی را از دست نداند و چقدر خراج و پول به قدرتهای خارجی از چمله روس و انگلیس ندادند و چه و چه وچه.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      11 0
      والا شاهان ایران هم خوب داشتند هم بد .
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    13 0
    دشمن کارش دشمنیه ولی وقتی زبون و دریوزه شد به کارهای غیر انسانی رو میاره برای همین هم امریکاالان تو عراق هم تهدید شده و ابهتش شکسته و هم در حال اخراجه برای همین می خواد زهره چش بگیره ولی کور خونده
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    3 0
    نشان از درماندگی امریکا در منطقه است. جای این خرج و مخارج دو دقیقه فکر بکنه و به کشورهای دیگه احترام بذاره مشکلش حل می شه اما خودشیفتگی حکومت فعلی این امکان را از مردم امریکا دزدیده
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    5 0
    ما دلمون به همین سلسله ها خوشه به همین 2500 سال که مثل خاری در چشم شماست
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    مراقب مقامات و مسئولین هم باشید؛ مبادا شیطان گول شان بزند چون دام شیطان بزرگ برای همه پهن است و لقمه هم چرب است پس باید همه مواظب باشیم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    21 0
    این خاک اگر خاک شد که تو الان بیای از مواهب اون استفاده کنی حاصل 2500 سال زحمت این ملت است به قول نادر ابراهیمی ما برای اینکه ایران ایران شود خون دلها خورده ایم بعد تو که معلوم نیست از کجا اومدی به ما میگی به چه چیزی دلخوش باشیم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    استراتژای واشنگتن در اغاز هزاره سوم برپایی یک مدل دموکراسی امریکایی در خاورمیانه بوده ولی با وجود لشگرکشی و اعزان نا و نیرو وامکانات فعلا نتونسته کارشو پیش ببره چون تو این حوزه ادمایی هستند که خودشون صاحب سبک و فرهنگ هستند.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    16 0
    امریکا تو منطقه ما اومده که بمونه م نفت و امکانات را ببلعد ولی الان بدست فرزندان رشید مقاومت مجبور به تغییر معادلات شد پس دیگه جایزه فایده ای نداره
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    6 0
    فعلا که امریکا و اذنابش تو منطقه تو گل موندن و در گرداب عراق گرفتارن و دارن ل و پلاسشونو جمع می کنن که از این منطقه برن و اینو باید بدونن که نمی تونن مثل همیشه قلدری کنن چون دوره اش تموم شده
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    30 0
    هروخت دغدغه ی خیار و گوجه نداشتم بخودم‌اجازه میدم راج ب بزرگترین اقتصاد جهان نظر بدم.سپاس از همگی.
  • ارمین AE ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    7 0
    یه سری میگن چون گرونی و مشکلات هست نباید به منطقه کار داشته باشیم اولا که اگه ما کار نداشته باشیم اونا با ما کار دارن دوما الان تو امریکا کسی میگه با وجود کرونا و این همه کمبود و مشکلات چرا ما هزاران کیلومتر اون طرف تر پایگاه نظامی داریم و ناو می فرستیمو لشگرکشی می کنیم؟؟
  • احمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    4 0
    از دشمن غیر از دشمنی انتظار نمیره.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      2 0
      یک کلام لپ کلام.ناراحت نباشید اونا یه نامرد گیرمیارن مارک جاسوسی میزنن چه فراوان پول پرست منافق
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    فعلا با این وضعیت اقتصادی و این کرونا که سختی زندگی را برای مردم چند برابر کرده مهم تر از همه چیز نانشان هست
  • علی CA ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    دشمن‌شون رو مثل تبهکارها جلوه میدن که برخوردهای عجیب و غالبا غیر قانونی‌شون رو موجه نشون بدن. یک جور استفاده ابزاری از کلمه تروریست. بعد هم تفرقه بین گروه‌های مقاومت بی‌اندازند. این پمپئو و دوبوویتز و دار و دستشون یک هوا مریض هستند و فکر میکندد وظیفه دینی دارن اسراییل رو نجات بدن. بلندگوی رسانه هم که کلا دستشونه.
  • احمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    پس راه حل ایستادگی و مقاومته. اگر چیز دیگه ای هست لطفا بفرمایید کجا آمریکا راضی می شه تا ما تا اونجا مذاکره کنیم. برای راضی نگه داشتن آمریکا باید هستی و ماهیت و تاریخ ایران عزیز رو بفروشیم تا این زنگی خون ریز مست رو راضی کنیم.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    اونقدر ما در امنیت iT بی مبالات هستیم امریکا به نظر من اصلا نیازی جایزه نداره براحتی در همین هفته پیش مشخص شد اطلاعات شناسنامه ای اطلاعات تلگرامی یا ... لو رفته و اصلا کسی بازخواست نمیشه . براحتی با یک برنامه هوشمند میشه هر اطلاعاتی از ایران جمع کرد خدایی امریکا چی از ما لازم داره که الان نداره ؟؟؟؟؟ بیشتر این بحث واسه داغ کردن تنور سیاسته تا رفع مشکل!!!!!!!!
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    سلام. دین خدا و به تبعش انقلاب اسلامی متکی به هیچ شخصی نیست. قبل از سردار دلها حاج قاسم عزیز خیلی از عزیزای ما رو ترور کردن . همین طور با قدرت پیش رفتیم تا اینکه سردار عزیز ما رو زدن. فکر کردن دیگه تموم شد. اما متوجه شدن نفر بعدی هم هست ... این مسیر چه با سختی و یا راحتی ادامه داره اما هیچ کس نمیتونه قطعش کنه ... آمریکا و دار و دستش فقط دارن الکی دست و پا میزنن واسه قطع کردن این راه ...
  • ایرانی RO ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    5 0
    آفرین این درسته. یک تعدادی مثل بنده نظراتشون غیر قابل انتشار هست چون مثل شما نیستیم. پس هیچ وقت تعداد نظرات غیر قابل انتشار را صفر نزنید. چند تا نظر موافق خودتان هم منتشر کنید و فقط مثبت بذارید که همه تایید کنند. واقعاً آمریکا و اروپا باید دموکراسی را از شما یاد بگیرند.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    ما دل خوشی از اینا نداریم اما در یک کشتی هستیم که اگر به هم کمک نکنیم همه به زیر آب می رویم و در مقابل این دشمن که برای مقاصدشان به خودش هم رحم نمی کنه ایستادم ببینید مردم أمریکا بخاطر اشتباه ترامپ در دیر اعلام کردن وضعیت فوق العاده می میرند؟!