۱۰۰میلیون تومان وام مسکن در طرح اقدام ملی

مبارک قدم گفت: میزان تسهیلات ساخت مسکن طرح اقدام ملی برای مرکز استان ۱۰۰میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: این میزان تسهیلات برای مرکز استان ۱۰۰میلیون تومان است که اگر ساخت یک واحد حدود ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود، آورده متقاضی ۱۰۰میلیون تومان خواهد بود که طی دوران ساخت، یعنی در مدت ۲ سال باید پرداخت شود.
او افزود: در زمینه یارانه در نظر گرفته شده این تسهیلات، زوج‌های جوان و افرادی که از مزایای صندوق مسکن یکم بخواهند استفاده کنند، مشروط به سپرده گذاری در بانک مسکن هستند و سود تسهیلات نیز برای خانه اولی‌ها و مسکن یکم نیز ۹درصد خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: در این بخش هم برای ساخت هزار واحد مسکن در حال تامین تسهیلات برای اقشار متوسط و کم درآمد هستیم.
مبارک قدم اظهارکرد: در جهت توسعه خدمات عمومی و واحدهای تولیدی نیز اراضی واقع شده در محدوده و حریم شهرها مورد توجه قرار گرفته است تا از سوی دستگاه‌های اجرایی و همچنین بخش خصوصی و تعاونی‌ها، این اراضی بعد از تعیین کاربری از سوی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، واگذار شده تا بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان نیز فراهم شود.
این مقام مسئول به انجام مکان‌یابی و تصویب مطالعات طرح لجستیکی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرح خدمات و مطالعات آن در حال انجام است و به زودی موضوع اجرای زیرساخت‌های آن هم آغاز می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شبکه معابر استان از جمله مسیرهایی است که باید باند دوم به آن‌ها اضافه شود تا به صورت بزرگراه در بیایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =