پویش «بخشش ایرانیان» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا پویش بخشش ایرانیان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور با اشاره به اثرات انتشار ویروس کرونا بر زندگی نیازمندان بیان کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی‌بر توجه به نیازمندان پویش بخشش ایرانیان با محوریت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و همکاری بسیج مستضعفین راه‌اندازی شده است.
وی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف همواره در کنار نیازمندان بوده‌اند افزود: در این پویش کمک‌های مردم استان در کوتاه‌ترین زمان در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا قرار می‌گیرد.  
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان، دفاتر ائمه جمعه و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران هستند.
ملک پور اضافه کرد: همچنین مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷ و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =