۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
مشکل صادقیان و درخشان چه بود؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت:پیام صادقیان این روزها دور از فوتبال مشغول زندگی کردن است ولی حرف‌های جالبی درباره دوران حضورش در پرسپولیس و اختلافاتش با حمید درخشان، سرمربی وقت این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام صادقیان در دورانی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود با او مشکلاتی زیادی داشت و اختلافات این دو نفر باعث شد صادقیان کم به میدان برود و افت کند.

صادقیان در یک مصاحبه اینترنتی درباره دلایل اختلافش با سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: در زمان حضور آقای درخشان من تازه از محرومیت برگشته بودم و نیاز داشتم بازی کنم تا بدنم به شرایط بازی برگردد. در بازی جام حذفی هم به میدان رفتم و پنالتی گرفتم گل زدم ولی ایشان به من بازی نمی‌داد که بدنم را آماده کنم. آن زمان دریبل زدن کار من بود ولی آقای درخشان از من می‌خواست کمتر دریبل بزنم و بیشتر پاس بدهم. من هم به او گفتم تا یک جایی می‌شود اما مثلا پشت محوطه جریمه شما در زمین نیستید و من آن‌جا ممکن است در یک صحنه بخواهم دریبل بزنم و پاس ندهم چون شرایط را دقیق‌تر می‌بینم. اگر قرار است شما بگویید چه کار کنم که خودتان بازی کنید. پس از سر همین داستان‌ها به جای این‌که به من کمک کند، می‌خواست مرا حذف کند و آن خیلی کم به من بازی رسید.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =