ضرورت جذب اعتبار برای توسعه فرهنگی شهرستان سلسله

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سلسله از ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است که جذب اعتبارات لازم براب وسعه فرهنگی این شهرستان ضروری است و پیشینه فرهنگی این شهرستان این شرایط را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، احمد حسین فتایی در آیین معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله؛ افزود: تقویت بدنه اداری و جذب اعتبارات لازم جاری، فرهنگی و عمرانی در دستور کار اداره کل است که تحقق این مهم، زمینه توسعه فرهنگی و هنری شهرستان سلسله را بیش از پیش فراهم خواهد کرد. 

وی عنوان کرد: این خطه از لرستان از ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگی و هنری برخوردار است و چهره های شاخص بسیاری از این دیار به عرصه فرهنگ و هنر کشور معرفی شده اند. 

فرماندار سلسله نیز  در این مراسم گفت: اختصاص بودجه لازم در جهت بارورتر شدن ظرفیت های ویژه ی فرهنگی و هنری این شهرستان و ایجاد زیر ساخت های عمرانی لازم از مهمترین دغدغه ها می‌باشد.

شریف خسروی افزود: امیدواریم در دوره پیش رو و با حضور رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، این مهم به وقوع بپیوندد. 

خداداد والی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله نیز با اشاره به پیشینه ی درخشان فرهنگی و هنری این شهرستان اظهار داشت: با تمام ظرفیت اداری موجود، تلاش می کنیم در تعاملی سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین نماینده ولی فقیه و فرماندار سلسله، زمینه رشد و شکوفایی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری را دراین شهرستان بیش از گذشته فراهم نماییم. 

 خداداد والی دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی، از نیروهای رسمی شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۲۵ سال سابقه ی کاری است که معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد در سه دوره و حضور در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی در ستاد اداره کل را در کارنامه خود دارد.

پیش از این فتحعلی یوسفوند سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله را بر عهده داشت

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =