«رنگ عشق» ایرانی با همکاری آمریکایی‌ها سریال می‌شود

علی فیروزجنگ، فیلمساز ایرانی، قصد دارد تا سریال انیمیشنی «رنگ عشق» را با حمایت آکادمی هنر ایالت کنتاکی بسازد و آن را در اوایل سال میلادی آینده اکران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی فیروزجنگ، فیلمساز ایرانی، با همکاری آکادمی هنر کنتاکی در آمریکا، سریال «رنگ عشق» را می‌سازد. این فیلمساز که پیش از این با فیلمی به همین نام، موفق به دریافت جایزه ویژه از جشنواره فیلم کنتاکی شده بود، قرار است با گسترش فضای فیلم کوتاه‌اش، سریال انیمیشنی «رنگ عشق» را با حمایت آکادمی هنر این ایالت بسازد.

علی فیروزجنگ، کار نوشتن فیلمنامه و خلق کاراکترهای جدید را آغاز کرده است تا با توجه به شرایط و امکانات، کار تولید این مجموعه هر چه سریع‌تر آغاز و تا تمامی قسمت‌های این سریال در قالب یک برنامه ویژه در ابتدای سال میلادی آینده(۲۰۲۱) نمایش داده شود.

این فیلمساز در باره ایده اصلی فیلم گفت: «ایده اصلی تولید این فیلم کوتاه، بیانِ قداست و اصالت مفهومی نجات بخش به نام عشق بود، و البته بسیار فیلم شخصی بود که خوشبختانه توانست در بعد جهانی هم موفق عمل کند و بتواند ایده اصلی‌اش را با زبان سینما در جهان و در فرهنگ‌های مختلف هم بیان کند.»

فیروزجنگ در ادامه درباره قصه و شخصیت‌های آن گفت: «داستان، تعداد شخصیت‌ها، و حتی فضایی که در آن قصه روایت می‌شود، قطعا تغییراتی نسبت به نسخه فیلم خواهد داشت. از ماه آینده و با اتمام نسخه اولیه فیلمنامه‌ تمامی قسمت‌ها، کار طراحی گرافیکی کاراکترها در ایران آغاز خواهد شد که با توجه به مشکلاتی که از بابت تحریم‌های بین المللی داریم، ساخت پروژه طبق زمان بندی پیش برود، در فوریه سال آینده(بهمن) پخش خواهد شد.»

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فتانه شجاعي IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    من با توجه به اينکه منبعي براي خبر ذکر نشده براي اطمينان از دقت خبر به جستجو پرداختم و چيزي پيدا نکردم. لطفا لينک خبر مربوط به دريافت جايزه ويژه از جشنواره و همينطور اين همکاري را نيز منتشر کنيد. بهتر است خبرآنلاين خودش در جهت قراردادن اين منابع بدون درخواست از جانب خوانندگان اقدام نمايد.
  • علی US ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    منبع خبر رو می شه لطف کنید؟ این جشنواره یافت نمی شود.
  • خادمی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    چنین جشنواره ای یافت نمیشود!