از ۳۶ میلیارد پاداش AFC تنها ۲۱میلیارد در باشگاه سند شد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که برای بازگشت احتمالی به این باشگاه مشکل بازنشستگی ندارد و می‌تواند در صورت لزوم به پرسپولیس برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که باشگاه پرسپولیس مدیرعامل ندارد، یکی از نام‌هایی که برای این پست شنیده می‌شود علی‌اکبر طاهری است که پیش از این هم سابقه مدیرعاملی این باشگاه را داشته است. طاهری در لیگ پانزدهم و شانزدهم مدیرعامل پرسپولیس بود و این روزها صحبت بازگشتش به این تیم به گوش می رسد. اما در این میان گفته شد او بازنشسته است و با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشسته ها، او نمی تواند به پرسپولیس برگردد. طاهری در مصاحبه با خبرگزاری میزان این ادعا را رد کرد و گفت:«من نه بازنشسته تامین اجتماعی هستم، نه خدمات درمانی و نه نیروهای مسلح. یعنی مشکلی بابت بازنشستگی ندارم. من خودم، خودم را بیمه کرده‌ام و هر زمانی بخواهم می‌توانم به کار برگردم، ضمن اینکه با قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده، اگر مسئولان ورزش بخواهند می‌شود به کار برگردم.»

طاهری همچنین درباره پاداش های آسیایی پرسپولیس گفت:« پرداخت پاداش از طرف AFC یک جدول مشخص دارد و کسورات هم یک فرمول مشخص. با کسر کسورات چیزی حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خالص به باشگاه پرسپولیس رسید. اگر هر دلار را در آن زمان ۱۴ هزار تومان در نظر بگیریم بیشتر از ۳۶ میلیارد می‌شود. من اسنادی دیدم که از این مبلغ فقط ۲۱ میلیارد آن در باشگاه سند شده! حالا سوال من این است که بقیه این پول چه شده است؟ اگر غیر از چیزی که من می‌گویم است دوستان سند رو کنند و با سند حرف من را تکذیب کنند. این در شرایطی است که در زمان من تمام شرایط مالی مستند و شفاف است.»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =