۱ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
یانی هواداران خود را سر کار گذاشت!

ایلنا نوشت: آهنگساز و نوازنده مطرح جهانی که هوادارنش او را برگزارکننده کنسرت‌های مجلل می‌دانند، شب گذشته ۲۶ فروردین‌ماه برخلاف تصور مردم به جای کنسرت آنلاین فقط چند دقیقه در خانه‌اش پیانو نواخت.

یانی کریسومالیس (نوازنده و آهنگساز یونانی) که قرار بود شب گذشته (سه‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه) برای مخاطبان و دوستدارانش در دنیا کنسرت آنلاین برگزار کند، به اجرایی چند دقیقه‌ای در خانه‌اش اکتفا کرد.

یانی در اجرای زنده‌اش از مردم خواست تصور کنند که او مهمان خانه آنهاست.

او که تنها چند دقیقه به تکنوازی پیانو پرداخت، یکی از آهنگسازانی است که ارکستری بسیار بزرگ دارد و کنسرت‌های او با بهترین ابزار و تکنیک‌ها در مجلل‌ترین سالن‌های دنیا برگزار می‌شود.

یانی شب گذشته درحالی مقابل دوربینی خانگی در منزلش به اجرا پرداخت که هوادارنش ساعت‌ها قبل برای دیدن کنسرت او لحظه‌شماری می‌کردند.

او پیش از اجرای کوتاه مقابل دوربین خانگی به بینندگان کنسرت و دوستدارانش گفت: شما اینگونه فکر کنید که من  در منزل شما هستم. سپس قطعه‌ای را به صورت بداهه نواخت و اجرایش کمتر از ۱۰ دقیقه طول کشید.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا NL ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 0
    این نظر شمایی هست که شناختی روی یانی ندارید کنسرت مجلل؟؟ آقا اینگونه نیست و اکثرا در مکان‌های روباز برنامه اجرا میکنه با تجهیزات کم بخاطر سفر های زیاد و حتی لباس های ساده تمامی لایو های ایشون به همین شکل بوده ما که طرفدار و پیگیری فعالیت ایشون بودیم و هستیم انتظار کنسرت با گروه و یا اجرای طولانی مدت نبودیم ظاهرا شما از مسیر اشتباهی خط میگیرید که این مدتی نوشتید!
  • Hami ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    دقیقا مثل کنسرت یانی در ایران سال 1393 تیتر زدید! آیا یانی را می شناسید ؟ آیا می دانید یانی چه اعتباری در دنیا دارد؟ یه مورد بیان می کنم تنها خارجی هست که در تاج محل کنسرت گذاشته است.