عضو شورای شهر همدان: پل‌های مکانیزه عابر پیاده همدان در اکثر مواقع غیر فعال و خراب است

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اغلب پل‎‌های عابر پیاده سطح شهر همدان غیرفعال و یا وضعیت نامناسبی دارند، شهرداری باید به رفع این مشکل اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی فتحی که صبح چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: پل‌های مکانیزه در اکثر مواقع خراب هستند و شهرداری باید برای استفاده بهتر مردم از این مسیر تعمیر و تجهیز آنها را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چندین مسیر در سطح شهر همدان با وجود شناسایی و نیاز مبرم به نصب پل عابر پیاده، تاکنون اقدامی نشده و شهرداری کوتاهی کرده است.

فتحی اظهار داشت: نصب دوربین به ‌منظور حفظ و صیانت از پل‌ های عابرپیاده از پیشنهادهای فنی شورا به شهرداری بود اما در این مورد نیز نه تنها توجهی نشده بلکه شاهد تخریب اغلب پل‌ ها هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به وضعیت شرکت پیمانکاری الیت در خدمات دهی پیرامون پارکینگ های حاشیه خیابان های این شهر گفت: ابتدای آغاز به کار شرکت الیت در همدان همراه با نارضایتی‌هایی بود که پس از همراهی و آگاهی شهروندان، بهتر پیش رفت اما حدود ۲ ماه می‌شود که این شرکت به صورت نیمه فعال یا تعطیل است.

وی افزود: البته علت ناکامی این شرکت در حال بررسی است و با توجه به اینکه مبالغی از سوی شهروندان به حساب این شرکت برای استفاده  پارک حاشیه ‌ای واریز شده ، این مهم باید توسط شهرداری از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

لازم به ذکر است، اکثر پل های عابر پیاده برای افرادی که مشکل حرکتی داشته و یا کهنسال هستند غیرممکن شده، پله برقی و آسانسور این مکانها کار نمی کنند، دقیقا مقابل ساختمان استانداری همدان واقع در بلوار بعثت یکی از این پلهای عابر پیاده قرار دارد که نزدیک به یکسال است، آسانسور و پله برقی آن کار نمی کند، شیشه های آن شکسته و چهره بسیار نامطلوبی به این مکان داده است، این مسئله باعث شده اکثر افراد جانباز یا معلول نتوانند از آسانسور و یا پله برقی استفاده و عبور و مرور برای ایشان بسیار سخت شده است.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =