شرط عجیب قرارداد کی‌روش،فدراسیون را 200هزار دلار محکوم می‌کند؟

تسنیم نوشت: مشکلی بزرگ در قرارداد ۶ ماهه کارلوس کی‌روش و حضور روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌ها، این مربی را از فدراسیون فوتبال ایران طلبکار کرده است.

کارلوس کی‌روش 8 سال تیم ملی ایران را هدایت کرد و آخرین قراردادش با فدراسیون فوتبال 6 ماهه و برای حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا بود. قراردادی که حالا بازهم باعث شده او از فدراسیون فوتبال طلبکار شود. 

در این قرارداد شش ماهه که میان مهدی تاج و کارلوس کی‌روش به امضا رسیده، در بخشی که مربوط به پاداش‌ها بوده 200 هزار دلار برای سومی در جام ملت‌ها در نظر گرفته شده است. در حالی چنین پاداشی برای کی‌روش در نظر گرفته شده است که مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات اصلاً دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی و چهارمی نداشته و تیم ملی ایران نیز پس از شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی از این مسابقات حذف شد.

 کی‌روش پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها و اتمام همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران درخواست پاداش برای کسب مقام سومی کرده و به این پول هم دست نیافته است. با این حال او شکایتی را برای دریافت این پول به فیفا ارائه کرد و به نتیحه مثبت هم رسیده اما فدراسیون فوتبال در این زمینه دفاعیاتی را برای فیفا ارسال کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا دفاعیات فدراسیون فوتبال برای عدم پرداخت 200 هزار دلار پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا به کی‌روش، در حالی که تیم ملی به چنین مقامی دست نیافته است، مورد قبول قرار می‌گیرد یا خیر. در واقع در صورت تایید این حکم و عدم پذیرش اعتراض ایران، فدراسیون باید بابت هیچ، به کی‌روش 200 هزار دلار بدهد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =