جزئیات دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با فرمانده کل ارتش+عکس

مهر نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ارتش در مقابله با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده است، گفت: ارتش در همه مأموریت‌های محوله و حتی بصورت خودجوش ورود کرد و خدمات شایان توجهی ارائه کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر باقری در این دیدار با تبریک روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت: خداوند را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی تحت تدابیر و منویات فرماندهی مقام معظم رهبری، روز به روز مقتدرتر، فعال‌تر، پای کارتر و منسجم‌تر از همیشه مأموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

وی با بیان اینکه بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده است، افزود: ارتش در همه مأموریت‌های محوله و حتی بصورت خودجوش در حوزه‌هایی که وظیفه‌ای برایش تعریف نشده بود، خودش جستجو و به بهترین نحو ورود کرد و اقدامات و خدمات شایان توجهی به ملت شریف ایران در بیمارستان‌ها، جاده‌ها، شهرهای مختلف و نقاهتگاه‌ها ارائه کرد و صحنه‌های درخشانی از ایثار وهمدلی را رقم زد و هنوز هم این فداکاری‌ها ادامه دارد.

ارتش ایران موفق‌تر از همیشه در حال اجرای ماموریت‌ها است

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش، گفت: بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی‌ها و فداکاری های نیروی زمینی  قهرمان و یادگار امام راحل بزرگوار است که این روز را برای حضور ارتش در میان مردم و رژه در میان مردم تعیین کردند.

وی افزود: هر ساله رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار می‌شد، لکن امسال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم نبوده و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه به شکل دیگری تحت عنوان «رژه خدمت» به‌منظور رفع آلودگی از بخش‌های اعظمی در کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

سردار سرلشکر باقری اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است و امروزه در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور کاملا آماده و موفق در حال انجام وظیفه است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ارتش علاوه‌ بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی بدون اینکه خللی در مأموریت‌های ذاتی بوجود آید، به طور کامل و مطلوب و با تمام توان به کمک ملت شریف کشورمان آمده و در دفاع از سلامت و بهداشت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی گفت: عزیزان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، چه در مسئله رفع آلودگی از معابر و شهرها و مناطق آلوده، چه در مسئله کنترل تردد در جاده‌ها در دوره محدودیت رفت و آمدها و چه در مسئله مداوای بیماران در بیمارستان‌های ارتش که بیش از 30 بیمارستان ارتش در این مأموریت سهیم بودند و سهیم هستند و بیمار پذیرفتند و بیمار دارند، مانند همه عزیزان ما در بخش سلامت کشور که مشغول کار شبانه روزی‌اند در حال اجرای مأموریت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در بسیاری از پادگان‌ها و شهرک‌های مسکونی ارتش، کارکنان و خانواده‌های آنها به شکل‌های مختلف اعم از تولید لوازم بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش و داوطلبانه در حال خدمت و فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه باید خداوند را به‌خاطر چنین ارتش فداکار و مردمی شاکر بود، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، به فضل الهی شاهد جهش توفیقات بخش دفاعی و نیروهای مسلح کشورمان باشیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از گذشته و بهتر از گذشته در همه زمینه‌ها درخشش و موفقیت داشته باشد

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377420

برچسب‌ها