کدامیک از مقامات بلندپایه ارتش در «رژه خدمت» حضور دارند؟

ایلنا نوشت: مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه لشگری همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان صبح امروز - جمعه  ۲۹ فروردین - در سراسر کشور «رژه خدمت» برگزار کرد.

این مراسم صبح امروز (جمعه ۲۹ فروردین) با حضور امیر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آموزش‌های شهید امان‌اللهی نیروی زمینی ارتش در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

در این رژه، نمونه‌هایی از تجهیزات رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه ویژه عبور می کنند.

این رژه همزمان با تهران در ۲۴ مرکز استان برگزار و یگان‌های حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم‌یاری بلافاصله به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام می شوند.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =