کاربران خبرآنلاین: اقدامات نظامی آمریکا جنگ روانی علیه ایران است

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین در یک نظرخواهی ارزیابی خودشان را درباره تحرکات نظامی آمریکا به تبادل بحث گذاشتند و معقتدند که این یک جنگ روانی در استانه انتخابات ایالات متحده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تحرکات مشکوک آمریکایی ها در عراق شدت گرفته است.  انتقال سفارت خانه ها به پایگاه عین الاسد و استقرار پاتریوت در این پایگاه و به دنبال آن تهدید گروه های مقاومت، و حالا رهایی داعشی ها از زندان الحسکه و انتقال فرمانده های مهم داعش به عراق نگرانی ها را درباره ظهور مجدد این گروه تروریستی افزایش داده است.

کاربران خبرآنلاین در اینباره به خبرآنلاین گفتند:

آمریکا بهیچ وجه الان دنبال درگیری مستقیم و جدی با ایران نیست چون ضربه مستقیمی به انتخاب مجدد ترامپ میزنه. بیشتر اقدامات دفاعی و بازدارنده به نظر میرسه.

کاربر دیگری نوشت: به نظر من، درگیری مقاومت با آمریکایی ها تا قبل انتخابات نوامبر حتمی است مگر اینکه شیوع کرونا و عدم مهارش ورق را برگردانه. باید نظر سنجی های داخل آمریکا را دید. اگر تا ماه سپتامبر رای ترامپ در نظر سنجی ها ریزش قابل توجه کنه، ممکنه درگیری در عراق پیش نیاد اما در غیر اینصورت درگیری حتمی است و باید نتیجه آن به گونه ای باشه که تا قبل نوامبر ترامپ را حسابی در آمریکا خراب کرد. درست همانطوری که کارتر تا روز انتخابات سر قضیه گروگانگیری لجن مال شد. در ضمن هر چه فشار تحریم و کرونا در ایران بیشتر بشه احتمال ضربه خوردن آمریکا در عراق بالاتر میره. اینها همه فاکتورهای دخیل در درگیری های آینده در عراق است.

مخاطب دیگری دراینباره عنوان کرد: بله منطقی به نظر میرسه که یه نقشه حسابی برای ترامپ در نزدیکی انتخابات کشیده باشند که تلافی همه اذیتهای چند سالش رو شب انتخابات سرش بیارن و تخریبش کنند. قطعا اون هم میدونه و داره خودش رو آماده میکنه.

یک کاربر دیگر با اشاره به اقدامات نخ نمای آمریکا نوشت: تحرکات مشابه از این قبیل داشتیم قبلا. چیز تازه ای نیست. در مورد داعش هم امریکا همیشه استفاده ابزاری میکنه ازش

مخاطب دیگری عنوان کرد: این اقدامات بیشتر جنبه جنگ روانی داره. تنها چیز مهم برای ترامپ الان انحراف افکار عمومی از وضعیت داخل با توجه به مدیریت افتضاح درباره کرونا هست.

بحث کاربران خبرآنلاین درباره این نظرخواهی را در این لینک بخوانید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =