ماجرای دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران باشگاه

بازیکنان پرسپولیس شدیدا از وضعیت مالی این تیم ناراضی هستند ولی ناراحتی مهم‌تر آن‌ها وعده‌های انجام نشده مدیران است که حسابی پرسولیسی‌ها را شاکی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از انتخاب رسول‌پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، او تاکنون دو جلسه با بازیکنان این تیم داشته و درباره مسائل مختلفی با آن‌ها گفت‌وگو کرده‌است. در دومین جلسه میان رسول پناه و بازیکنان پرسپولیس که پنجشنبه در محل باشگاه برگزار شد، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی شیری حضور داشتند. هم‌چنین قرار بود علیرضا بیرانوند هم در این جلسه حاضر باشد ولی برای بیرانوند باز هم به جلسه با رسولپناه نرفت. 
بازیکنان  پرسپولیس در جلسه قبلی قول گرفته بودند درصدی از قراردادهایشان به آنها پرداخت شود ولی این اتفاق نیفتاد و آن‌ها با دلخوری وارد جلسه با رسول پناه شدند و اعتراض خود را به او اعلام کردند. رسولپناه هم در حالی که حق را به بازیکنان داد شرایط بد باشگاه به لحاظ مالی را برای بازیکنان تشریح کرد تا ان ها را به نوعی توجیح کند. 

پاسخ بازیکنان به سرپرست پرسپولیس هم این بود که وقتی به آن‌ها قول پرداخت پول داده می‌شود، آن‌ها روی آن پول حساب می‌کنند و در صورتی باشگاه توانایی پرداخت پول را ندارد بهتر است وعده‌ای هم ندهد. حرف‌هایی که باعث شد رسولپناه و هاشمی به بازیکنان قول دبهند که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد و خبری از این وعده ها نخواهد بود. 
در پایان این جلسه هم بازیکنان بدون اینکه صحبتی با رسانه‌ها داشته باشند، باشگاه را ترک کردند.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =