استادار لرستان : دعوت به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

استاندار لرستان در پیامی فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و دعوت مردم به مشارکت در این مسابقه فرهنگی را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید موسی خادمی» افزود: این جشنواره با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی به‌ویژه با موضوع سیره اهل‌بیت(ع) از مصادیق بارز کار تمیز فرهنگی است.

سال جدید در حالی آغاز شد که همه آحاد ملت شریف ایران در یک شرایط خاص و تجربه‌ای جدید قرار گرفته‌اند، از یک‌سو کادر درمانی کشور از جان خود مایه گذاشته و فداکارانه پاسدار سلامت مردم هستند، از سوی دیگر مدیران و مسئولین به‌صورت شبانه‌روزی به‌دنبال برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در جهت نابودی هرچه زودتر کرونا ویروس در کشور عزیزمان هستند و ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی نیز با رعایت توصیه‌های بهداشتی در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری گام برمی‌دارند.

در این شراط حساس که «در خانه ماندن» بهترین راه مبارزه با این بیماری بوده و پُر کردن اوقاعت فراغت و خانه‌نشینی به‌صورت مفید، از اهمیت بالایی برخوردار است، تلاشگران عرصه فرهنگی نیز در صحنه حضور داشته و به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی آغاز گردیده است.

از اهمیت این جشنواره همین بس که مزین به نام مبارک حضرت امام رضا(ع) بوده و برگزاری هر ساله آن در کشور گامی مثبت در جهت ترویج فرهنگ منور اهل‌بیت (ع) است. همان‌طور که پیش از این عرض شد، جشنواره رضوی با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی به‌ویژه با موضوع سیره اهل‌بیت از مصادیق بارز کار تمیز فرهنگی طبق فرموده  معظم‌له است.

در ایام ماه پر خیر و برک شعبان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان اینجانب نیز فرصت را مغتم شمرده و ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، دعوت می‌نمایم عموم مردم فرهنگ‌دوست استان لرستان در این جشنواره سراسر معنوی به‌ویژه در ایام خانه‌نشینی کنترل شیوع بیماری کرونا، در بستر فضای مجازی شرکت فرمایند.

دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از اوایل سال‌جاری با معرفی ۱۲ عنوان کتاب ویژه خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی در لرستان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به نشانی www.lorestanpl.ir مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =