کم شدن ترافیک معابر پایتخت در عصر سی‌ام فروردین ماه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران در عصر سی‌ام فروردین ماه توضیحاتی داد.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی تهران در عصر سی‌ام فروردین ماه اظهار کرد: همان طور که از صبح شاهد سنگینی ترافیک در محدوده مرکزی بودیم، کم کم این ترافیک فروکش کرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: از ساعت ۱۳ به بعد شاهد خروج شهروندان از محدوده مرکزی بودیم و در حال حاضر حجم بار ترافیکی سبک‌تر شده و وضعیت برخی از معابر به حالت عادی بازگشته است.

او گفت: همچنان در برخی از محورها از جمله خیابان آزادی، جمهوری و طول خیابان خیام شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ رازقی در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار تصادفات امروز بیان کرد: امروز چندین مورد تصادف جرحی، برخورد خودرو یا موتورسیکلت با عابر پیاده داشتیم که علت بیشتر این حوادث عدم توجه رانندگان وسایل نقلیه به جلو است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ۳ مورد تصادف داشتیم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

او ادامه داد: به منظور کاهش تردد شهروندان با وسایل نقلیه عمومی این امتیاز را برای آن‌ها در نظر گرفتیم تا بتوانند با خودرو شخصی خود در محدوده مرکزی تردد کنند.

سرهنگ رازقی ادامه داد: لازم است شهروندان خودروها را در فضاهای مجاز، پارکینگ‌های عمومی و محل‌هایی که مشکل ترافیکی ایجاد نمی‌کند پارک کنند.

او ادامه داد: متأسفانه امروز پارک در حاشیه معابر به صورت دوبله یا در محل‌هایی که غیر مجاز هستند موجب ترافیک سنگین در برخی از معابر شده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =