رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان معرفی شد

هادی هاشمیان به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان ؛ ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان برگزار شد و هادی هاشمیان که ریاست دادگستری کل استان را عهده‌دار است به عنوان رئیس جدید این سازمان در استان معرفی شده است. همچنین در این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات دکتر علی‌اکبر اسماعیلی نیز قدردانی شد.

سرهنگ پاسدار جواد فراهی، رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهارداشت :بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که انقلاب بدان نیازمند است و امروز رزمندگی جهادگران بسیجی در شرایطی والا رقم می‌خورد.

وی افزود: در چهل سالگی بسیج، مجموعه سپاه نینوا ستاد اقشار بسیج استان را تکمیل کرد تا اقشار بیست‌گانه بسیج در تمامی عرصه‌های اجتماعی در کنار مردم باشند.

فراهی خاطرنشان کرد: یکی از اقشار ما در مجموعه بسیج استان، سازمان بسیج حقوقدانان است که به واسطه آن می‌کوشیم گفتمان بسیج را در دستگاه عدالتخواهی بیش از پیش بگسترانیم.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اقشار بسیج در مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: در دو ماه اخیر بسیجیان در سایر اقشار از جمله جامعه پزشکی، طلاب و روحانیون، اصناف و غیره، اقدامات جهادی انجام دادند که نتیجه آن را امروز در ثبات نسبی وضعیت استان می‌بینیم.

هادی هاشمیان، رئیس جدید سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز با بیان اینکه نگاه بسیجی در دستگاه قضایی با قوت گسترش می‌یابد، گفت: همه قضات ما در حال انجام عملیاتی جهادی هستند که اگر نگاه بسیجی بر این افزون شود تاثیرات اعمال ما چندین برابر خواهد شد و کار ما برکتی مثال زدنی پیدا خواهد کرد.

وی بیان داشت: به عنوان یک مسئول کوچک در دستگاه قضایی از همه شما می‌خواهم در ترویج و اعتلای فرهنگ بسیجی بکوشید. در هرکجا بسیج وارد شد و روحیه مجاهدت بسیجی پای کار آمد مشکلات مرتفع شد که در همین ماجرای کرونا مصداق بارز آن شهید گرانقدرمان دکتر عباسی، شهید مدافع سلامت مان بود که فردی بسیجی بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =