۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
راهکار یک پرسپولیسی برای ادامه لیگ

ایسنا نوشت: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید لیگ برتر نباید تعطیل شود چرا که همه تیم‌ها باید به حقشان برسند.

سپهر حیدری درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: یکی از نکات مهم برای موفقیت یک تیم ثبات مدیریتی است. باشگاه باید مدیری داشته باشد که چندین سال زمان برای فعالیت در اختیار داشته باشد تا بتواند برنامه های خودرا اجرایی کند. من درباره فرد خاصی صحبت نمی‌کنم اما می‌گویم هر کسی که در کارش موفق می‌شود نباید زود او را از کار برکنار کنند. وقتی تیمی دچار تغییرات مدیریتی می‌شود ساختار فنی آن هم با استرس همراه می‌شود.

وی افزود: پرسپولیس در شرایط کنونی برای سه جام می‌جنگند و باید شرایطش به گونه‌ای باشد که به دور از استرس فقط روی مسائل فنی تمرکز داشته باشد. اما متاسفانه این گونه نشده است و الان درگیر مشکلات مدیریتی است. طی چند روز اخیر صحبت‌هایی برای انتخاب دو عضو هیات مدیره انجام شده که من امیدوارم یکی از این انتخاب‌ها یک پیشکسوت بزرگ پرسپولیس باشد. اگر دقت کنید می‌بینید ۸۰ درصد اسطوره‌های فوتبال ایران پرسپولیسی هستند و بنابراین ما می‌توانیم یکی از این بزرگان را به عنوان هیات مدیره انتخاب کنیم. البته باشگاه استقلال هم اسطوره‌های بزرگی دارد که برای ما قابل احترام هستند. البته حرف من این است که پرسپولیس پتانسیل این را دارد که یکی از بزرگانش در هیات مدیره این باشگاه حاضر باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: واقعا باید قدردان بازیکنان باشیم که با وجود بد قولی‌های فراوان با تمام وجود کار می‌کنند تا پرسپولیس همیشه قهرمان باشد. آن‌ها محجوب و مظلوم هستند و به خاطر مشکلات مالی هم صدایشان در نمی‌آید. من امیدوارم مدیران باشگاه هم این گونه مسائل را ببینند و درک کنند و هر چه زودتر برای رفع مشکلات مالی قدم بردارند.

وی درباره این‌که عده‌ای با تغییر مدیریت مدیران جدید پرسپولیس، علیه مدیر عاملان سابق مصاحبه می‌کنند هم گفت: خیلی بد است که شاهد این گونه مصاحبه‌ها هستیم. گاهی من می‌بینم آقای ایکس علیه آقای ایگرگ مصاحبه می‌کند در حالی که هر دوی این افراد هم برای پرسپولیس جام آورده‌اند. این گونه مصاحبه‌ها فقط دشمنان پرسپولیس را خوشحال می‌کنند. اختلافات مدیریتی فقط باعث خوشحالی دشمنان می‌شود و هواداران را ناراحت می‌کند. هر کسی در زمان خودش باید سعی کند بهترین عملکرد را داشته باشد. متاسفانه وقتی ثبات مدیریت وجود نداشته باشد شاهد این گونه مسائل می‌شویم. در رئال مادرید فلورینتو پرس چندین سال است که مدیریت می‌کند و می‌بینید با همین ثبات آن‌ها توانستند در یک سال سه جام به دست بیاورند. با وجود این‌که بعدها روال دچار افت شد و حتی رونالدو را هم از دست داد اما مدیر عامل باشگاه تغییر نکرد. پرسپولیس مردمی است و همه به آن دل می بندند. ما هم به عنوان یک هوادار دوست داریم فردی دراین تیم مدیریت کند که بهترین عملکرد را داشته باشد.

حیدری افزود: وقتی می‌بینیم فردی مثل انصاری فرد که کارش را به خوبی انجام می‌دهد به یک‌باره از این تیم جدا می‌شود، با همه این‌ها امیدوارم از سوی وزارت ورزش اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد و اجازه بدهند مدیر عاملی که کارش را بلد است به کارش ادامه بدهد.

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که برخی صحبت از تعطیلی لیگ می‌کنند، گفت: اگر قرار باشد لیگ را از الان تعطیل کنند حق خیلی از تیم‌ها ضایع می‌شود. برخی تیم‌ها برای بقا و برخی تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. شک نکنید پرسپولیس چند هفته مانده به پایان فصل قهرمان می‌شود. چون الان با ۱۰ امتیاز اختلاف در بالای جدول است و با تیم‌های صدر نشین هم بازی کرده است. اگر با همین روند کار پرسپولیس ادامه پیدا کند، اختلاف امتیاز دو برابر می‌شود. یعنی با اختلاف ۱۵ تا ۲۰ امتیازی پرسپولیس قهرمان می‌شود. اما من می‌گویم لیگ باید ادامه داشته باشد تا هر تیمی به حق خود برسد. باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر هزینه‌های زیادی انجام دادند. گاهی در ماه مبارک رمضان جامی تحت عنوان جام رمضان برگزار می‌کنند. در آن مسابقات هم این گونه بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند. من فکر می‌کنم حتی اگر قرار باشد یک سال صبر کنیم، باید این لیگ را ادامه بدهیم. اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند خیلی از تیم‌ها می‌دانند اختلاف امتیاز پرسپولیس بیشتر می‌شود و به همین خاطر است که می‌خواهند لیگ همینجا به اتمام برسد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =