مدیرکل امورعشایر کهگیلویه و بویراحمد از اجرا ۵۵ پروژه در مناطق عشایری خبرداد

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵۵ پروژه عمرانی در مناطق عشایری این استان خبر داد و گفت: بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور عشایر و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریری استان کهگیلویه و بویراحمد از عشایر مناطق گرمسیری با هدف آشنایی با مشکلات عشایر در این ایام از سال بازدید کردند.

بهمن آزادی مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ۵۵ پروژه با اعتباری افزون‌ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف عشایرنشین این استان اعم از سردسیری و گرمسیری در دست ساخت بوده که بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه آبرسانی عشایر شرق گچساران را یکی از پروژه‌های مهم اداره کل امور عشایر در سال ۹۹ دانست و ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری و مساعدت مسئولان اسانی این پروژه پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادی مهمترین اولویت اداره کل امور عشایر در سال جهش تولید را بهبود وضعیت معیشت و افزایش تولیدات جامعه مولد و کم توقع عشایری عنوان کرد و گفت: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمادگی همکاری دارند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امیدوارم شاهد رونق اقتصادی در مناطق عشایرنشیسن باشیم، ادامه داد: عشایر استان با داشتن یک میلیون رأس دام، ۴۶ هزار هکتار عرصه زراعی و تولید بیش از ۵۰ درصد گوشت قرمز مورد نیاز بازار نقش موثری در اقتصاد دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =